Cristiano Ronaldo, del camp al gimnàs
El futbolista ha obert el seu segon centre esportiu a Madrid; un projecte que ha abandonat les pretensions d'exclusivitat per ser més popular
No és d'estranyar, doncs, que CR7 sigui una de les figures més preuades per part de les marques dedicades al món del fitness. Aquesta mateixa setmana, l'actual Pilota d'Or ha presentat el segon centre CR7 Crunch Fitness de Madrid, en un acte que ha servit per formalitzar la seva relació amb la cadena nord-americana Crunch, amb la que hi col·labora des de l'estiu de 2016.
La presentació ha donat alguns titulars atractius a la premsa present. Cristiano Ronaldo, equipat com per començar a fer dominades davant dels presents, ha confessat que ni de lluny fa les 3.000 abdominals diàries que se li suposen. "En faig unes 200 o 300 entre quatre i cinc cops a la setmana com a molt", assegurava abans de deixar anar que, fins i tot, es permet "una bona hamburguesa o uns postres calòrics" de tant en tant.
Més enllà dels regals per la premsa present, l'acte evidencia un canvi d'estratègia empresarial de la cadena CR7 Crunch Fitness. En un principi, el projecte estava dirigit a la població amb més possibles de la capital espanyola. De fet, Cristiano va comprar l'exclusiu gimnàs Dinamic Fitness, situat a la coneguda "milla de oro" de Madrid, amb la intenció de fer la competència als centres esportius més assentats a la zona.
Aquest primer centre, però, no ha donat els fruits esperats i el futbolista ha hagut de rebaixar les seves expectatives per anar a zones més populars de la ciutat. De fet, aquest segon gimnàs està situat al Centro Comercial Alcalá Norte i s'ubica dins de la categoria de gimnasos low cost, amb tarifes bàsiques de 9,99 euros mensuals.
Un reclam al món del fitness
A la presentació del segon gimnàs CR7 Crunch hi va assistir el fundador de la companyia, Curtis Harman, que no va dubtar a enaltir la figura del futbolista. "Hem col·laborat amb grans esportistes, però Cristiano és el més gran de tots els temps. Està en una forma física boníssima i no vam dubtar en comptar amb ell quan vam arribar a Espanya".
Crunch és tota una referència en el món del fitness als Estats Units. La inversió inicial per ser franquiciat és d'1,4 milions de dòlars. Molt a l'abast per un futbolista com Cristiano Ronaldo, amb ingressos anuals de 77,2 milions de dòlars.