03
de Febrer
de
2017
Act.
06
de Febrer
de
2017
El mapa de bloguers, influencers i youtubers que acumulen milers de seguidors i contractes amb primeres marques comença a ser inabastable. Personatges anònims fins fa pocs anys i que ara són el principal reclam en esdeveniments socials, fins al punt de deixar en un segon pla a celebrities i models professionals que fins fa no tant copaven aquests actes. Però, com en tots els sectors, sempre hi ha un pioner. En aquest cas, la Bob Dylan, la George Washington,...la Marie Curie de les blogueres al país és Aida Domènech, més coneguda com a Dulceida.
La història de Dulceida comença el 2009 quan, com tanta altra gent, obre el seu blog per parlar de la seva passió, la moda. Les seves publicacions tenien aquell intangible que atrau l'audiència molt per sobre de la mitjana. En concret, i avui dia, a més d'1,5 milions de seguidors a Instagram, gairebé un milió de subscriptors a Youtube o 128.000 a Twitter. No cal dir que la catalana ha fet carrera de la seva activitat a les xarxes i ha saltat a l'àmbit empresarial amb tot tipus de productes que porten la seva signatura. L'últim, el seu perfum 'Mucho amor', anunciat aquesta setmana i que la converteix en la primera bloguera del país que compta amb la seva pròpia fragància.
La història de Dulceida comença el 2009 quan, com tanta altra gent, obre el seu blog per parlar de la seva passió, la moda. Les seves publicacions tenien aquell intangible que atrau l'audiència molt per sobre de la mitjana. En concret, i avui dia, a més d'1,5 milions de seguidors a Instagram, gairebé un milió de subscriptors a Youtube o 128.000 a Twitter. No cal dir que la catalana ha fet carrera de la seva activitat a les xarxes i ha saltat a l'àmbit empresarial amb tot tipus de productes que porten la seva signatura. L'últim, el seu perfum 'Mucho amor', anunciat aquesta setmana i que la converteix en la primera bloguera del país que compta amb la seva pròpia fragància.