• Afterwork
  • Jennifer Aniston i la ciència que amaga la bellesa

Jennifer Aniston i la ciència que amaga la bellesa

L'actriu és copropietària de Living Proof, una companyia farcida de científics que està revolucionant el mercat dels productes estètics

Jennifer Aniston és la icona de Living Proof
Jennifer Aniston és la icona de Living Proof
Victor Solvas
20 de Maig de 2016
Act. 20 de Maig de 2016
Amb 47 anys pot presumir de ser la dona més bella del món, almenys per la revista People. Jennifer Aniston voreja la cinquantena, però en qüestions d'estil i presència passa la mà per la cara al reguitzell d'actrius, models, cantants i celebrities de vint-i-pocs que acumulen selfies i likes a les xarxes socials. Té Aniston el secret de la joventut eterna? Per un cop, la resposta s'apropa al sí.

L'actriu ha prestat la seva imatge a desenes de firmes de bellesa, però la seva relació amb Living Proof va un pas més enllà. Des que el 2012 va conèixer la marca s'hi va implicar al màxim, fins al punt de convertir-se en copropietària i emportar-se el seu estilista, Chris McMillan, que des de llavors s'encarrega de l'aspecte de les celebrities que utilitzen els productes de la companyia.



I per què Living Proof i no cap altre companyia? Aniston va quedar seduïda per la relació entre bellesa i ciència que estableix la companyia. Des de la seva fundació, l'any 2005, l'empresa s'ha centrat en la investigació de noves tecnologies i ingredients per crear productes estètics innovadors i d'altíssima qualitat. La ment pensant al darrere del projecte és el doctor Bob Langer, creador de la marca i professor de l'Institut de Tecnologia de Massachusetts (MIT), des d'on fa les seves investigacions per crear nous llançaments.

En aquesta dècada de trajectòria, la companyia s'ha centrat en el desenvolupament de nous llançaments des d'una perspectiva científica. Així han sorgit patents, com les molècules OFPMA i PBAE, que protegeixen el cabell i aporten volum amb uns resultats més estables i menys agressius que els clàssics mètodes basats en olis.



La incorporació d'Aniston a l'empresa ha suposat un salt en la imatge de la marca. El que podria haver estat un projecte d'un grup de científics tancats al seu laboratori desenvolupant productes de primera però sense sortida, amb l'arribada de l'actriu s'ha acabat convertint en una companyia de referència pel famoseig dels Estats Units i en una revolució pel sector. "Utilitzem la ciència per solucionar problemes i tinc l'esperança d'oferir també un model d'èxit per a tota la indústria", explicava el professor Lager al MIT.

La fórmula de la bellesa és com la recepta de la Coca-Cola. Ningú la sap, però si li haguéssim de preguntar a algú, seria a Jennifer Aniston.