03
de Juny
de
2016
Act.
03
de Juny
de
2016
11 punts, 6 assistències i 5 rebots. Amb aquests discrets números ha començat aquesta matinada Stephen Curry el camí cap al seu segon anell de l'NBA consecutiu. Registres grisos per l'MVP, que aquest any ha tingut una mitjana de 30,1 punts, 6,7 assistències i 5,4 rebots per partit durant la temporada regular. El jugador de Golden State Warriors és, indiscutiblement, l'estrella més lluent de l'univers NBA i la més imprevista.
Amb "només" 1,90 d'alçada i havent sortit escollit al setè torn del draft de 2009, d'ell s'esperava una carrera notable, però sempre un esglaó per sota de les grans superestrelles. I així va ser fins l'any passat, quan el fenomen de Curry i dels Golden State va esclatar. El base és l'ànima d'un equip que està reinventant l'esport i ja hi ha qui el situa a l'alçada del totpoderós Michael Jordan.
Curry és un innovador a la pista, i també fora d'ella. Només així s'entén que al març d'aquest any se sumés al projecte d'Slyce, l'empresa que s'ha proposat canviar la relació de les celebrities a les xarxes socials. La raó de ser de l'empresa s'explica per una observació crucial de Bryan Barr, extreballador de Nike i CEO de l'empresa, que va veure com, a partir d'un número determinat de seguidors, l'activitat d'Stephen Curry a les xarxes socials va caure en picat. I el seu cas no era l'únic.
Buscant una resposta, Curry va explicar que la gestió de les xarxes socials s'havia convertit en un "maldecap" pel gran volum d'informació i interaccions que rebia.
Plantejat el problema, calia buscar la solució. Slyce funciona com a intermediari entre l'influencer i els seus seguidors, netejant la informació per fer-li arribar només la de més valor i organitzant formats d'interacció amb els fans de qualitat. Un dels projectes estrella, i el que millor acollida està tenint, és la celebració Q&A, en la qual els fans poden enviar les seves preguntes al famós.
La clau en aquest format és el paper d'Slyce, que neteja el gran volum de preguntes rebudes per posar en circulació només les més rellevants. Així, del més de miler de preguntes que va rebre Curry en el seu primer Q&A amb Slyce, només en va haver de respondre 35.
Aquest format ha enganxat a altres estrelles de l'NBA i de l'esport nord-americà, i els plans de futur de l'empresa passen per crear Q&A més automàtics, capaços de filtrar les preguntes sense tanta intervenció humana.
En l'actualitat, la companyia factura uns 900.000 dòlars, i espera créixer en els propers anys aprofitant la marca i el feedback directe d'Stephen Curry.
Aquesta, però, no ha estat la primera aventura empresarial de l'MVP. El 2015, Curry va enrolar-se al projecte CoachUp, una app llançada el 2012 que permet buscar entrenadors privats a la teva zona per qualsevol esport. Tecnologia i esports. La fórmula de l'èxit empresarial d'Stephen Curry.
Amb "només" 1,90 d'alçada i havent sortit escollit al setè torn del draft de 2009, d'ell s'esperava una carrera notable, però sempre un esglaó per sota de les grans superestrelles. I així va ser fins l'any passat, quan el fenomen de Curry i dels Golden State va esclatar. El base és l'ànima d'un equip que està reinventant l'esport i ja hi ha qui el situa a l'alçada del totpoderós Michael Jordan.
Curry és un innovador a la pista, i també fora d'ella. Només així s'entén que al març d'aquest any se sumés al projecte d'Slyce, l'empresa que s'ha proposat canviar la relació de les celebrities a les xarxes socials. La raó de ser de l'empresa s'explica per una observació crucial de Bryan Barr, extreballador de Nike i CEO de l'empresa, que va veure com, a partir d'un número determinat de seguidors, l'activitat d'Stephen Curry a les xarxes socials va caure en picat. I el seu cas no era l'únic.
Buscant una resposta, Curry va explicar que la gestió de les xarxes socials s'havia convertit en un "maldecap" pel gran volum d'informació i interaccions que rebia.
Plantejat el problema, calia buscar la solució. Slyce funciona com a intermediari entre l'influencer i els seus seguidors, netejant la informació per fer-li arribar només la de més valor i organitzant formats d'interacció amb els fans de qualitat. Un dels projectes estrella, i el que millor acollida està tenint, és la celebració Q&A, en la qual els fans poden enviar les seves preguntes al famós.
La clau en aquest format és el paper d'Slyce, que neteja el gran volum de preguntes rebudes per posar en circulació només les més rellevants. Així, del més de miler de preguntes que va rebre Curry en el seu primer Q&A amb Slyce, només en va haver de respondre 35.
Amb Slyce, Curry pot gestionar més còmodament les seves xarxes |
Aquest format ha enganxat a altres estrelles de l'NBA i de l'esport nord-americà, i els plans de futur de l'empresa passen per crear Q&A més automàtics, capaços de filtrar les preguntes sense tanta intervenció humana.
En l'actualitat, la companyia factura uns 900.000 dòlars, i espera créixer en els propers anys aprofitant la marca i el feedback directe d'Stephen Curry.
Aquesta, però, no ha estat la primera aventura empresarial de l'MVP. El 2015, Curry va enrolar-se al projecte CoachUp, una app llançada el 2012 que permet buscar entrenadors privats a la teva zona per qualsevol esport. Tecnologia i esports. La fórmula de l'èxit empresarial d'Stephen Curry.