Josep Mateu, president del RACC, i Marian Muro, directora general de Turisme de Barcelona | Cedida

TURISME

Una 'app' del RACC promocionarà el turisme a Barcelona

El RACC i el consorci Turisme de Barcelona s'alien per impulsar l'activitat dels visitants a la capital catalana

L'aplicació del RACC CityTrips promocionarà l'oferta turística de Barcelona. El RACC i el consorci Turisme de Barcelona han arribat a un acord per impulsar l'activitat dels visitants a la capital catalana aquest estiu. Així, l'app facilitarà la difusió i comercialització de tota l'oferta del marketplace de la campanya ViuBarcelona.

Fins ara CityTrips oferia informació a temps real de tots els transports públics i serveis de mobilitat compartida de la ciutat. A partir d'ara, incorporarà també les activitats turístiques que Turisme de Barcelona promou per reactivar l'economia i sortir de la crisi provocada per la covid-19. 

Més info: 'És la teva Barcelona', l'impuls del comerç al turisme local

L'oferta turística actual és de més de 220 productes i s'anirà ampliant amb propostes culturals, serveis d'allotjaments, restauració, etc. A través de l'app es pot aconseguir informació i també fer reserves. A més, el doble objectiu d'aquesta aliança inclou la promoció d'una mobilitat sostenible entre els visitants. Com que s'espera que molts arribaran a la ciutat en cotxe, es procurarà l'aparcament en espais segurs que facilitin els desplaçaments interiors en mitjans sostenibles. 

L'aplicació del RACC ja compta amb més de 75.000 usuaris i està disponible a altres ciutats. Atenent les circumstàncies actuals, inclou recomanacions de seguretat sanitària per fer front al coronavirus. És gratuïta tant a Android com a iOS.