La Barcelona Bridal Fashion Week (BBFW) lluitarà per conquerir els mercats emergents i presentarà tant a la passarel·la com a la fira les col·leccions de moda nupcial per la temporada 2020. La propera BBFW potenciarà encara més la promoció a l'exterior posant el focus als Estats Units i Amèrica Llatina, així com als mercats asiàtics, amb especial atenció a Xina i el Japó, ha informat Fira de Barcelona en un comunicat.
Itàlia, França, Alemanya, Portugal, el Regne Unit, Rússia i altres països de l'Europa de l'Est també estaran en el punt de mira en l'estratègia d'internacionalització del saló que organitza cada any Fira de Barcelona.
La directora del BBFW, Estermaria Laruccia, ha afirmat que són pioners en detectar tendències, mostrar novetats i models de negoci i atreure oportunitats de creixement per a totes les empreses que els acompanyen en cada edició.
En els primers quatre dies, del 23 al 26 d'abril, tindran lloc les desfilades per mostrar les col·leccions de la propera temporada mentre que del 26 al 28 se celebrarà al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona la fira comercial, que posarà en contacte els expositors amb els compradors. En la passada edició, La BBFW va atreure més de 21.000 visitants professionals de 90 països i va reunir 370 firmes, el 70% de les quals procedents de fora d'Espanya.