La Barcelona Games World supera les seves pròpies xifres

Economia

La Barcelona Games World se supera

La fira acull 135.000 visitants i 210 empreses expositores que han presentat 130 títols, 23 d'ells novetats

La segona edició del Barcelona Games World (BGW) ha portat a la capital catalana aquesta setmana a 210 empreses expositores que han presentat 130 títols, 23 d'ells novetats, i ha apropat a més de 135.000 persones interessades en el món dels videojocs al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona. La fira ha superat amb escreix el nombre de visitants de l'any passat, quan 120.000 visitants van acudir al saló.

Es tracta de la principal fira de la indústria a l'Estat espanyol i en aquesta ocasió ha comptat amb marques del país com Activision-Blizzard, BadLand Games, Bandai Namco Entertainment, Electronic Arts, Game, Koch Media, Liga de Videojegos Profesional, Nintendo Ibérica, Sony Interactive Entertainment, 2K, Ubisoft, Wargaming i Warner Bros, ha informat Fira de Barcelona en un comunicat.

Entre les novetats presentades destaquen jocs com Call of Duty: WWII, Dragon Ball Fighter Z, Naruto To Boruto Shinobi Striker, Dissidia Final Fantasy NT, Super Mario Odyssey, EA Sports Fifa 18, Star Wars Battlefront, Gran Turisme Sport i Uncharted: El Llegat Perdut, a més de la nova aposta social PlayLink i de propostes per PlayStation VR com The Impatient i Bravo Team.

Més de 1.500 terminals de joc han permès als visitants gaudir de moltes de les novetats abans del seu llançament comercial i de la seva arribada a les botigues, i s'han organitzat tornejos de League of Legends i les finals de competicions com Mario Kart 8 Deluxe i PlayStation Plus Challenges.

A més el BGW ha comptat en aquesta edició amb personalitats de l'univers gamer considerades mites en el sector, com el creador de Pac-Man, Toru Iwatani; el pare de la saga Gran Turismo, Kazunori Yamauchi, i el productor de Dissidia Final Fantasy NT, Ichiro Hazama.