02
de Febrer
de
2015
Act.
02
de Febrer
de
2015
Aquest dilluns arrenca a Barcelona una nova edició del 080 Barcelona Fashion. La nova edició del certamen de moda se celebrarà des d'aquest dilluns 2 fins al dijous 5 de febrer al Museu Marítim, ubicat a les Drassanes Reials de la capital catalana i comptarà amb desfilades de firmes com Mango, Desigual i Custo Barcelona.
Segons ha explicat recentment el gerent del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM), Miquel Rodríguez, l'esdeveniment "és una fórmula de simbiosi entre els que comencen, els que tenen recorregut i les grans indústries del nostre país".
Més d'una trentena de desfilades
La quinzena edició del 080 Barcelona Fashion disposarà d'una zona de passarel·les i una Àrea Oberta, que donarà cabuda al Fashion Market, amb més de 40 pop-ups de venda de productes. En l'apartat de desfilades, el 080 oferirà 33 desfilades, més la passarel·la de Moda FAD, amb cinc dissenyadors emergents que participen per primer cop a l'esdeveniment i que seran els únics que optaran a aconseguir un premi. També hi participaran vuit dissenyadors consolidats i 10 marques del sector de la moda.
La desfilada de la firma de moda Mango tancarà la sessió inaugural d'aquest dilluns 2 de febrer. La jornada de dimarts 3 de febrer acollirà la primera col·lecció de Sita Murt sense que la fundadora de la marca hi sigui; i la firma Desigual serà l'encarregada de cloure aquesta segona jornada de desfilades a la passarel·la. Per la seva part, Custo Barcelona abaixarà el teló de la desfilada dimecres 4. Per últim, el 080 Barcelona Fashion tancarà les portes de la seva 15a edició amb el lliurament del Premi Nacional de la Generalitat al Disseny Emergent.
El certamen també comptarà amb una exposició fotogràfica de Ruven Afanador, que inclourà retrats de personatges populars del món de la moda i el cinema, una classe mestra per als alumnes de fotografia de Catalunya i una sessió de fotos en viu amb la model Rossy de Palma.
Un certamen 'in crescendo'
El gerent del consorci promotor del saló ha afirmat que, en el període 2010-2014, el 080 Barcelona Fashion ha aconseguit incrementar en un 47% el nombre de desfilades, en un 237% més en nombre d'assistents a aquestes desfilades i en un 384% addicional el creixement en les notícies aparegudes en els mitjans sobre el certamen de moda barceloní.
Segons ha explicat recentment el gerent del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM), Miquel Rodríguez, l'esdeveniment "és una fórmula de simbiosi entre els que comencen, els que tenen recorregut i les grans indústries del nostre país".
Més d'una trentena de desfilades
La quinzena edició del 080 Barcelona Fashion disposarà d'una zona de passarel·les i una Àrea Oberta, que donarà cabuda al Fashion Market, amb més de 40 pop-ups de venda de productes. En l'apartat de desfilades, el 080 oferirà 33 desfilades, més la passarel·la de Moda FAD, amb cinc dissenyadors emergents que participen per primer cop a l'esdeveniment i que seran els únics que optaran a aconseguir un premi. També hi participaran vuit dissenyadors consolidats i 10 marques del sector de la moda.
La desfilada de la firma de moda Mango tancarà la sessió inaugural d'aquest dilluns 2 de febrer. La jornada de dimarts 3 de febrer acollirà la primera col·lecció de Sita Murt sense que la fundadora de la marca hi sigui; i la firma Desigual serà l'encarregada de cloure aquesta segona jornada de desfilades a la passarel·la. Per la seva part, Custo Barcelona abaixarà el teló de la desfilada dimecres 4. Per últim, el 080 Barcelona Fashion tancarà les portes de la seva 15a edició amb el lliurament del Premi Nacional de la Generalitat al Disseny Emergent.
El certamen també comptarà amb una exposició fotogràfica de Ruven Afanador, que inclourà retrats de personatges populars del món de la moda i el cinema, una classe mestra per als alumnes de fotografia de Catalunya i una sessió de fotos en viu amb la model Rossy de Palma.
Un certamen 'in crescendo'
El gerent del consorci promotor del saló ha afirmat que, en el període 2010-2014, el 080 Barcelona Fashion ha aconseguit incrementar en un 47% el nombre de desfilades, en un 237% més en nombre d'assistents a aquestes desfilades i en un 384% addicional el creixement en les notícies aparegudes en els mitjans sobre el certamen de moda barceloní.