• Economia
  • El XXI Fòrum d'Inversió reuneix 700 emprenedors i inversors

El XXI Fòrum d'Inversió reuneix 700 emprenedors i inversors

Acció organitza la trobada on es presentaran 21 projectes que busquen finançament

Títol de la imatge
Títol de la imatge
Redacció VIA Empresa
14 de Juliol de 2016
Act. 14 de Juliol de 2016
Acció, l'agència per a la competitivitat de l'empresa, organitza aquest dijous a l'Auditori Axa (Diagonal, 547) el XXI Fòrum d'Inversió. La jornada acollirà 700 professionals entre emprenedors que cerquen finançament i inversors que operen a nivell nacional i internacional.

El Fòrum l'inaugura el conseller d'Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, a les 9:30 hores. Enguany el país convidat és Israel, pol d'innovació mundial, que hi participarà amb diverses empreses i inversors privats. La conferència inaugural anirà a càrrec de l'israelià Alon Lifshitz, director general de Blumberg Capital, sota el títol Tendències en capital risc i en l'ecosistema israelià.

A l'escenari del XXI Fòrum d'Inversió, un total de 21 projectes de diferents àmbits (ciències de la vida i la salut, TIC i altres tecnologies) tindran l'oportunitat de donar-se a conèixer davant els inversors per tal d'aconseguir finançament. El públic podrà votar per escollir els nou finalistes, que hauran de respondre a les preguntes dels inversors i demostrar el potencial de negoci de les seves propostes.

L'esdeveniment també serà una oportunitat per fer prop de 450 reunions de networkingentre els emprenedors i inversors. Els assistents, inscrits prèviament, disposaran d'entrevistes tancades de 10 minuts de durada.

Els premis
El Premi Fòrum d'Inversió es lliurarà al projecte amb més potencial d'innovació i internacionalització dels nou finalistes. També s'entregarà el IV Premi de reconeixement a la trajectòria emprenedora, que en edicions anteriors han rebut Lucas Carné i J. Manuel Villanueva, fundadors de Privalia, o Miguel Vicente, fundador de Letsbonus. El Premi Ogilvy Upcelerator, per últim, serà per a tres dels projectes presentats i oferirà consultoria personalitzada enfocada a l'estratègia de marca.