15
d'Abril
de
2014
Act.
15
d'Abril
de
2014
La firma de perfums i aromes Equivalenza ha desembarcat al Brasil amb la previsió d'obrir 25 establiments aquest 2014 després de signar quatre delegacions que permetran la seva expansió en els estats del Sud, segons ha informat la companyia aquest dimarts.
El Brasil és el tercer país del món en consum de productes de bellesa i el primer consumidor de perfumeria. La implantació de la marca es realitza a través de la fórmula de Master Franquícies, un sistema que permet la gestió i expansió en cadascun dels estats de Sao Paulo, Santa Catarina, Paraná i Río Grande del Sur, per part d'empresaris independents.
Equivalenza, que es presenta com una firma que ofereix aromes de qualitat a preus assequibles, disposa de 600 establiments repartits en 30 països, entre els quals destaquen Espanya, Portugal, Itàlia, França i Tunísia, entre uns altres. La companyia també treballa als Estats Units, on recentment s'ha traslladat el barceloní Kabir Frutos per convertir-se en el nou USA Country Manager de la firma des de Miami.
Perfums low cost
La firma, creada al 2011, és iniciativa de diversos socis amb una àmplia experiència en el sector de la franquícia. La marca sorgeix, segons apunta la companyia, amb l'objectiu principal de cobrir una necessitat important en el mercat de la perfumeria: alta qualitat a preus accessibles.
Per això, s'autodefineix com "la marca blanca del perfum", oferint creacions pròpies de perfums d'alta qualitat, acuradament elaborats, amb una filosofia low cost.
El Brasil és el tercer país del món en consum de productes de bellesa i el primer consumidor de perfumeria. La implantació de la marca es realitza a través de la fórmula de Master Franquícies, un sistema que permet la gestió i expansió en cadascun dels estats de Sao Paulo, Santa Catarina, Paraná i Río Grande del Sur, per part d'empresaris independents.
Equivalenza, que es presenta com una firma que ofereix aromes de qualitat a preus assequibles, disposa de 600 establiments repartits en 30 països, entre els quals destaquen Espanya, Portugal, Itàlia, França i Tunísia, entre uns altres. La companyia també treballa als Estats Units, on recentment s'ha traslladat el barceloní Kabir Frutos per convertir-se en el nou USA Country Manager de la firma des de Miami.
Perfums low cost
La firma, creada al 2011, és iniciativa de diversos socis amb una àmplia experiència en el sector de la franquícia. La marca sorgeix, segons apunta la companyia, amb l'objectiu principal de cobrir una necessitat important en el mercat de la perfumeria: alta qualitat a preus accessibles.
Per això, s'autodefineix com "la marca blanca del perfum", oferint creacions pròpies de perfums d'alta qualitat, acuradament elaborats, amb una filosofia low cost.