13
de Maig
de
2014
Act.
13
de Maig
de
2014
La cadena de perfumeries de baix cost Equivalenza segueix internacionalitzant la seva fragància arreu del món. L'empresa ha anunciat que obrirà 50 botigues franquiciades als Estats Units al llarg d'aquest any.
La companyia espanyola obrirà en les pròximes setmanes una primera botiga a Miami i abans de finals d'any comptarà amb franquícies en estats com Califòrnia, Texas, Nova York i Florida.
Els encarregats de l'expansió de la marca als Estats Units seran Kabir Frutos i David Bonache, que fins ara treballen a la delegació de Catalunya, segons ha informat avui l'empresa en un comunicat.
La notícia arriba poc després que la companyia de perfums i aromes anunciés el seu desembarcament al Brasil, on té la previsió d'obrir 25 botigues franquiciades durant aquest any.
Des d'Espanya es fabrica i es dirigeix l'expansió d'Equivalenza a Europa, Àfrica i Àsia, mentre que el creixement a Amèrica es gestiona des de les seus de Mèxic DF i el Brasil.
Perfumeria "low cost"
Equivalenza, creada l'any 2011, té l'objectiu d'oferir perfumeria d'alta qualitat a baix cost, arribant així a tots els sectors. Per això, s'autodefineix com "la marca blanca del perfum".
La firma espanyola compta actualment amb una xarxa de 600 establiments en més de 30 països, entre els quals destaquen Espanya, Itàlia, França, Portugal i Tunísia.
La companyia espanyola obrirà en les pròximes setmanes una primera botiga a Miami i abans de finals d'any comptarà amb franquícies en estats com Califòrnia, Texas, Nova York i Florida.
Els encarregats de l'expansió de la marca als Estats Units seran Kabir Frutos i David Bonache, que fins ara treballen a la delegació de Catalunya, segons ha informat avui l'empresa en un comunicat.
La notícia arriba poc després que la companyia de perfums i aromes anunciés el seu desembarcament al Brasil, on té la previsió d'obrir 25 botigues franquiciades durant aquest any.
Des d'Espanya es fabrica i es dirigeix l'expansió d'Equivalenza a Europa, Àfrica i Àsia, mentre que el creixement a Amèrica es gestiona des de les seus de Mèxic DF i el Brasil.
Perfumeria "low cost"
Equivalenza, creada l'any 2011, té l'objectiu d'oferir perfumeria d'alta qualitat a baix cost, arribant així a tots els sectors. Per això, s'autodefineix com "la marca blanca del perfum".
La firma espanyola compta actualment amb una xarxa de 600 establiments en més de 30 països, entre els quals destaquen Espanya, Itàlia, França, Portugal i Tunísia.