13
d'Octubre
de
2016
Act.
13
d'Octubre
de
2016
Ikea aterra aquest mes al centre de la ciutat amb l'obertura, per primera vegada, de tendes efímeres pop up a Barcelona i Madrid, segons han informat a Europa Press fonts del gegant suec, que celebra així l'arribada a Espanya fa 20 anys.
En el cas de Barcelona, s'instal·larà en el número 17 del carrer Comerç entre el 21 i el 29 d'octubre, mentre que a Madrid estarà en el número 5 del carrer Sant Cayetano entre el 21 i el 30, ambdues amb horari de 10.00 a 21.00 hores.
La multinacional oferirà als clients abans de l'inici del Nadal la possibilitat de comprar articles exclusius, que no estaran en cap altra tenda en la Península, i que fan homenatge a la tradició sueca. A més, durant els dies d'obertura, hi haurà tallers enfocats a la personalització de mobles i complements de Ikea.
Amb aquest concepte de tendes efímeres en el cor de la ciutat, a més de commemorar la seva arribada a Espanya en 1996 amb les primeres botigues a Madrid i Barcelona, la signatura avança en el desenvolupament de la seva estratègia multicanal per adaptar-se a les necessitats dels consumidors, com la venda per Internet a Espanya.
La cadena, que va aconseguir unes vendes d'1.384 milions d'euros a Espanya en el seu últim any fiscal (entre setembre de 2015 i agost d'aquest any), la qual cosa suposa un augment del 8%, aposta pel mercat espanyol, que considera estratègic i on desenvolupa des d'aquests últims anys la seva estratègia d'expansió multicanal.
Així, a més de preveure la implantació de nous formats comercials, com els punts de lliurament, i noves tipologies de canals, solucions i suports, com el comerç electrònic, Ikea seguirà obrint tendes dins del seu negoci tradicional.
L'objectiu és arribar al fet que el 80% de les llars espanyoles comptin amb un establiment Ikea a menys d'una hora amb cotxe i que el 100% dels consumidors tinguin accés a la gamma de productes i serveis, a través de la compra 'online'.
En el cas de Barcelona, s'instal·larà en el número 17 del carrer Comerç entre el 21 i el 29 d'octubre, mentre que a Madrid estarà en el número 5 del carrer Sant Cayetano entre el 21 i el 30, ambdues amb horari de 10.00 a 21.00 hores.
La multinacional oferirà als clients abans de l'inici del Nadal la possibilitat de comprar articles exclusius, que no estaran en cap altra tenda en la Península, i que fan homenatge a la tradició sueca. A més, durant els dies d'obertura, hi haurà tallers enfocats a la personalització de mobles i complements de Ikea.
Amb aquest concepte de tendes efímeres en el cor de la ciutat, a més de commemorar la seva arribada a Espanya en 1996 amb les primeres botigues a Madrid i Barcelona, la signatura avança en el desenvolupament de la seva estratègia multicanal per adaptar-se a les necessitats dels consumidors, com la venda per Internet a Espanya.
La cadena, que va aconseguir unes vendes d'1.384 milions d'euros a Espanya en el seu últim any fiscal (entre setembre de 2015 i agost d'aquest any), la qual cosa suposa un augment del 8%, aposta pel mercat espanyol, que considera estratègic i on desenvolupa des d'aquests últims anys la seva estratègia d'expansió multicanal.
Així, a més de preveure la implantació de nous formats comercials, com els punts de lliurament, i noves tipologies de canals, solucions i suports, com el comerç electrònic, Ikea seguirà obrint tendes dins del seu negoci tradicional.
L'objectiu és arribar al fet que el 80% de les llars espanyoles comptin amb un establiment Ikea a menys d'una hora amb cotxe i que el 100% dels consumidors tinguin accés a la gamma de productes i serveis, a través de la compra 'online'.