La Roca Village

Economia

La Roca Village dóna metres a l'outlet de luxe

El centre comercial català inaugura l'ampliació del seu espai, on s'obriran un total de 40 noves botigues

La companyia Value Retail, la companyia que gestiona La Roca Village, ha invertit 30 milions d'euros en l'ampliació d'aquest centre comercial, que aquest dimecres obre les portes del seu nou espai, en el que s'han instal·lat 40 botigues.
 


La nova zona comercial compta amb la presència de firmes de moda nacionals i internacionals de primer nivell, com Armani, Aristocrazy, Bequés, Carolina Herrera, Cottet, Dièsel, Fossil, La Martina o Purificación García.



La resta de firmes i restaurants obriran les seves portes de forma progressiva fins a finals d'aquest any, segons ha informat Value Retail, que amb aquesta ampliació espera "satisfer la demanda del turisme internacional d'alt poder adquisitiu", que actualment representa el 65% de les visites a La Roca Village.



El més gran outlet d'Europa
Amb aquesta ampliació, La Roca Village passa de 17.000 a 24.000 metres quadrats i es converteix en el outlet de luxe més gran d'Europa del grup Value Retail, que gestiona altres centres d'aquest tipus en ciutats com Madrid, París, Dublín o Munic.



L'ampliació de La Roca Village, situada al municipi de La Roca del Vallès, suposarà la creació de 300 nous llocs de treball, 200 d'ells directes, i inclou també la construcció d'un nou vial directe des de l'autopista AP-7 que facilitarà l'accés al recinte comercial.



El mes d'abril passat, el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) va autoritzar La Roca del Vallès a exercir com municipi turístic i, com a tal, el seu comerç, inclòs l'outlet La Roca Village, pot ja obrir tots els diumenges i festius.