31
d'Octubre
de
2014
Parlem, l'operadora de telefonia de Catalunya, ja compta amb més de 1.000 usuaris preregistrats a la seva campanya d'afiliació "Ambaixadors de Parlem". Aquesta xifra, assolida en menys d'una setmana després de la presentació de la companyia, constata l'extraordinària rebuda del projecte empresarial i l'interès de la ciutadania per establir una relació directa amb l'operadora catalana.
"Ambaixadors de Parlem" vol crear una comunitat sòlida de prescriptors al voltant de la marca i permetre que els futurs clients de la companyia s'impliquin directament en el procés de construcció i desenvolupament del projecte des del primer moment.
El pla d'Ambaixadors, pas previ a l'inici de les operacions, permetrà que els primers 10.000 preregistrats a la companyia, que s'incorporin com a clients a partir de mitjans de novembre (data d'inici de les operacions), siguin considerats clients premium "fundadors de la companyia" i puguin gaudir d'una sèrie de beneficis associats. Uns beneficis que Parlem anirà desvetllant els propers dies derivats d'acords de cobranding amb d'altres empreses catalanes que comparteixen els valors de l'operadora de telefonia de Catalunya.
Parlem, operadora de telefonia de Catalunya
Constituïda al juliol de 2014, Parlem assegura que neix amb "la voluntat d'esdevenir l'operadora de telefonia de Catalunya". La companyia, que es defineix com "contributiva, pròxima i innovadora"; començarà a operar a partir de mitjans de novembre un servei integral de veu i dades que es podrà contractar a través de la seva pàgina web o de l'app de l'operadora (disponible per a iOS i Android).
"Ambaixadors de Parlem" vol crear una comunitat sòlida de prescriptors al voltant de la marca i permetre que els futurs clients de la companyia s'impliquin directament en el procés de construcció i desenvolupament del projecte des del primer moment.
El pla d'Ambaixadors, pas previ a l'inici de les operacions, permetrà que els primers 10.000 preregistrats a la companyia, que s'incorporin com a clients a partir de mitjans de novembre (data d'inici de les operacions), siguin considerats clients premium "fundadors de la companyia" i puguin gaudir d'una sèrie de beneficis associats. Uns beneficis que Parlem anirà desvetllant els propers dies derivats d'acords de cobranding amb d'altres empreses catalanes que comparteixen els valors de l'operadora de telefonia de Catalunya.
Parlem, operadora de telefonia de Catalunya
Constituïda al juliol de 2014, Parlem assegura que neix amb "la voluntat d'esdevenir l'operadora de telefonia de Catalunya". La companyia, que es defineix com "contributiva, pròxima i innovadora"; començarà a operar a partir de mitjans de novembre un servei integral de veu i dades que es podrà contractar a través de la seva pàgina web o de l'app de l'operadora (disponible per a iOS i Android).