Parlem, la nova operadora de telefonia catalana
L'empresa pretén ser la quarta més potent en el territori l'any 2019 i assolir un 7% de la quota de mercat
Amb seu al 22@ de Barcelona, Parlem ha estat constituïda al juliol i començarà a operar a mitjan novembre amb serveis de mòbil virtual amb un pla de 220 minuts i 1 giga de navegació per 19 euros amb iva inclòs.
Al desembre posarà a disposició serveis per a empreses, i el 2015 afegirà banda ampla per a particulars i continguts audiovisuals online. La nova operadora també pretén capgirar el model de negoci tradicional i situar al client com a centre d'operacions.
Així, preveu oferir serveis convergents de telefonia fixa i mòbil, accés a Internet, serveis audiovisuals i, en el cas de les empreses, també centraletes virtuals.
Pérez-Mes ha recordat que els tres valors de Parlem són la catalanitat, la innovació i la proximitat. D'aquesta manera vol contribuir al creixement econòmic intern, a l'ús de les últimes novetats tecnològiques i a una relació propera amb el client.
Aquesta setmana s'inicia la captació d'ambaixadors a través de la web de la companyia, i l'objectiu és aconseguir els 10.000 abans del 31 de desembre, que podran accedir a avantatges especials.
Parlem compta amb Fonyou i Másmóvil com a socis industrials, inversors privats com Ona Capital i Orange com a proveïdor de la xarxa.
La companyia ha destinat una inversió de fins ara 4,2 milions d'euros i preveu destinar fins a 15 milions més en cinc anys a través del seu pla estratègic 2014-2019. Actualment, dóna feina a 25 persones, i vol ampliar la plantilla a 120 durant l'any que ve.
Parlem vol començar a tenir beneficis d'aquí a uns 15 i 18 mesos, i no descarta acudir al mercat alternatiu borsari quan això succeeixi. De cara al 2018 preveuen una facturació de 100 milions d'euros.