• Economia
  • Parlem supera els 1.500 clients en dues setmanes

Parlem supera els 1.500 clients en dues setmanes

L'empresa telefònica de Catalunya encara amb optimisme la seva primera etapa amb especial èxit entre les pimes

Ernest Pérez-Mas, president i conseller delegat de Parlem
Ernest Pérez-Mas, president i conseller delegat de Parlem
Redacció
30 de Desembre de 2015
Act. 30 de Desembre de 2015
Parlem, l'operadora de telefonia de Catalunya, ha assolit els 1.500 clients en només dues setmanes, des de l'inici de lliurament de targetes SIM de Parlem el passat 9 de desembre. A dia d'avui, un miler i mig d'usuaris ja gaudeixen de l'oferta integral de serveis de veu i dades per a particulars i empreses de l'operadora.

Al voltant de 350 companyies de l'ecosistema empresarial català, especialment PIMES, són en contacte amb l'operadora per valorar de forma individualitzada els serveis i tarifes que millor resolen les seves necessitats.

L'empresa es va presentar el 23 d'octubre de 2014 i començarà a operar a partir de mitjan novembre de 2014. En una primera etapa, l'empresa oferirà serveis de telefonia mòbil per particulars com a operador mòbil virtual i també serveis de telefonia mòbil, telefonia fixa i de banda ampla per a empreses. Durant el primer semestre de 2015 afegirà serveis de telefonia fixa, banda ampla, telefonia mòbil 4G i accés de fibra òptica a casa del client (FTTH).

El Pla Ambaixadors ha impulsat a Parlem a allargar la campanya fins el 30 de març de 2015. Moritz, Aigua de Sant Aniol i Time Out, entre d'altres, ofereixen productes i serveis exclusius als ambaixadors de l'operadora, entre els que destaquen Joel Joan, Isona Passola o Toni Albà, que donen suport públic a Parlem.