10
de Maig
de
2017
Act.
10
de Maig
de
2017
PopPlaces.com, el marketplace espanyol líder de lloguer d'espais comercials per dies per a pop-up stores o esdeveniments, fa un pas més pel seu creixement, culminant la fusió amb el seu homònim alemany i líder europeu Go—PopUp.
Poc després del seu tercer aniversari, PopPlaces.com culmina la fusió amb el seu homònim a Alemanya, Àustria i Holanda: Go—PopUp. L'operació s'ha executat després de mesos de negociació sobre els termes i després d'haver signat, a mitjans del 2016, la primera aliança comercial internacional amb altres players a França, Itàlia, Hong Kong i l'actual soci, Go—PopUp. Alhora, prepara una ronda de finançament sèrie A per créixer a Europa i aterrar a l'Àsia.
Go—PopUp, amb seu a Berlín, traslladarà les seves operacions a la ciutat comtal, on estarà ubicada la nova central de l'empresa. La cofundadora de PopPlaces i CEO de la companyia, Karen Prats, explica a VIA Empresa que "es queda una persona a Alemanya i quatre més han vingut cap a Barcelona". En total el nou equip el formen una quinzena de persones que "ja fa un parell de mesos que estem treballant junts", ha afegit.
"Hem millorat la web que teníem i ara utilitzarem la nostra plataforma i la seva marca", indica Prats. L'objectiu principal d'aquesta fusió, doncs, és esdevenir un player fort i global, unint els punts forts de cada companyia.
Actualment, la plataforma compta amb més de 5.000 ubicacions a tot Europa i ha aconseguit un finançament de 1,7M des que ambdues plataformes es van fundar. Go—PopUp té acords amb diversos grups de centres comercials com Gentalia, Carmilla, Klepierre, CBRE, Unibail-Rodamco i JLL, i ha treballat amb marques i agències rellevants com Ikea, Adidas, Jaguar i Ogilvy.
La història d'una idea
Fins al 1997, ningú no havia sentit parlar del concepte pop-up retail i els darrers cinc anys ha estat creixent i desenvolupant-se a cada país del món, contribuint amb £2.3 mil milions sobre l'economia del Regne Unit. És per això, que tots dos players van veure l'oportunitat de fer el primer pas per consolidar el mercat unint forces i donar poder a les idees per fer-les créixer a tot el món a través de pop-up stores. El seu objectiu és convertir-se en el marketplace líder a escala mundial per llogar espais a curt termini, fent accessible el pop-up retail a qualsevol persona al món.
PopPlaces va néixer a Barcelona el 10 d'abril de 2014 de la mà de Karen Prats i David Pérez, gràcies al primer programa d'acceleració Connector Startup Accelerator i al suport de Business Angels rellevants com Carlos Blanco, Elena Gómez de Pozuelo o Marc Vidal.
Poc després del seu tercer aniversari, PopPlaces.com culmina la fusió amb el seu homònim a Alemanya, Àustria i Holanda: Go—PopUp. L'operació s'ha executat després de mesos de negociació sobre els termes i després d'haver signat, a mitjans del 2016, la primera aliança comercial internacional amb altres players a França, Itàlia, Hong Kong i l'actual soci, Go—PopUp. Alhora, prepara una ronda de finançament sèrie A per créixer a Europa i aterrar a l'Àsia.
Go—PopUp, amb seu a Berlín, traslladarà les seves operacions a la ciutat comtal, on estarà ubicada la nova central de l'empresa. La cofundadora de PopPlaces i CEO de la companyia, Karen Prats, explica a VIA Empresa que "es queda una persona a Alemanya i quatre més han vingut cap a Barcelona". En total el nou equip el formen una quinzena de persones que "ja fa un parell de mesos que estem treballant junts", ha afegit.
"Hem millorat la web que teníem i ara utilitzarem la nostra plataforma i la seva marca", indica Prats. L'objectiu principal d'aquesta fusió, doncs, és esdevenir un player fort i global, unint els punts forts de cada companyia.
Actualment, la plataforma compta amb més de 5.000 ubicacions a tot Europa i ha aconseguit un finançament de 1,7M des que ambdues plataformes es van fundar. Go—PopUp té acords amb diversos grups de centres comercials com Gentalia, Carmilla, Klepierre, CBRE, Unibail-Rodamco i JLL, i ha treballat amb marques i agències rellevants com Ikea, Adidas, Jaguar i Ogilvy.
La història d'una idea
Fins al 1997, ningú no havia sentit parlar del concepte pop-up retail i els darrers cinc anys ha estat creixent i desenvolupant-se a cada país del món, contribuint amb £2.3 mil milions sobre l'economia del Regne Unit. És per això, que tots dos players van veure l'oportunitat de fer el primer pas per consolidar el mercat unint forces i donar poder a les idees per fer-les créixer a tot el món a través de pop-up stores. El seu objectiu és convertir-se en el marketplace líder a escala mundial per llogar espais a curt termini, fent accessible el pop-up retail a qualsevol persona al món.
PopPlaces va néixer a Barcelona el 10 d'abril de 2014 de la mà de Karen Prats i David Pérez, gràcies al primer programa d'acceleració Connector Startup Accelerator i al suport de Business Angels rellevants com Carlos Blanco, Elena Gómez de Pozuelo o Marc Vidal.