Imatge de la Barcelona Wine Week | ACN

VI

La Barcelona Wine Week tanca amb un impacte de 12 MEUR

La tercera edició de l'esdeveniment ha comptat amb la participació de 828 empreses expositores

La tercera edició de la Barcelona Wine Week ha consolidat la capital catalana com un dels punts de trobada de referència del sector del vi a escala internacional. Des de principis de setmana i fins la jornada de dimecres, les instal·lacions de Fira de Barcelona ha acollit 828 empreses expositores. 

Aquesta xifra representa un increment d’un 27% respecte l’edició de l’any passat. Durant tres dies, 20.000 professionals han transitat pel recinte de Montjuïc. Un 20% d’aquest segment és públic internacional, principalment de països de la Unió Europea i Estats Units. 

“En aquesta edició, el saló s’ha posicionat com el millor punt de trobada sectorial per a tots els professionals de la indústria del vi”, apunta Javier Pagés. El president de la Barcelona Wine Week afegeix que el certamen “és una plataforma única de negocis i promoció per al sector, des d’on projectar internacionalment la qualitat i la diversitat del vi”. 

L’organització de la fira i els cellers expositors han impulsat unes 8.000 reunions amb compradors procedents de mercats estratègics com Alemanya, Regne Unit, Japó, Xina o Brasil. Els impulsors de la Barcelona Wine Week calculen que l’esdeveniment ha generat un impacte econòmic de 12 milions d’euros a la ciutat.