21
de Setembre
de
2015
Act.
21
de Setembre
de
2015
Vueling preveu seguir creixent a l'Aeroport de Barcelona, on llançarà noves rutes europees, i contractarà fins a 200 copilots i 400 tripulants de cabina per fer front al creixement global que experimentarà l'any vinent, tant a Espanya com en altres països com França i Itàlia.
Després de tancar el mes d'agost amb la xifra rècord d'1,8 milions de passatgers, un 40 % del total de l'aeroport del Prat, Vueling treballa ja en la temporada d'estiu 2016, en la qual augmentarà tant el nombre de rutes com de seients oferts, en la que serà la seva setena campanya consecutiva d'expansió.
El president i conseller delegat de la companyia, Álex Cruz, ha explicat en roda de premsa que l'objectiu de Vueling és "trencar" per primera vegada la barrera de les 400 rutes, de les quals més de 150 s'operaran des de Barcelona, la seva seu i base principal.
D'aquesta manera, ha subratllat Cruz, Vueling manté el ferm compromís de consolidar el Prat com l'aeroport més ben connectat d'Europa en rutes de menys de 4.500 quilòmetres.
Entre les noves rutes que s'operaran des del Prat hi ha Eindhoven i Maastricht (Holanda), Leeds, Liverpool i Newcastle (Regne Unit), Riga (Letònia) i Vílnius (Lituània).
El president de Vueling ha destacat que Espanya es manté com un dels principals mercats de la companyia, fins al punt que ja transporta un de cada tres viatgers (33%) en rutes domèstiques.
En aquest sentit, ha comentat que Vueling vol créixer també en altres aeroports com el d'Alacant, Màlaga o les Canàries, connectant-los amb nous destins europeus.
També Vueling mantindrà a l'hivern algunes de les rutes operades a les Illes Balears aquest estiu, com la de Palma de Mallorca-Bilbao, Eivissa-València, Menorca-Bilbao o Eivissa-Sevilla, i incrementarà les freqüentes en el vol Barcelona-Palma de Mallorca, amb fins a deu connexions diàries.
Més enllà d'Espanya, Vueling es proposa reforçar la seva presència en els mercats francès i italià, on veu "moltes possibilitats de desenvolupament", i estudia la possibilitat de volar a nous destins com Teheran (Iran) i Tbilissi (Geòrgia).
Per fer front a aquest creixement, l'aerolínia ha obert una convocatòria per incorporar fins a 200 nous copilots -ha rebut unes 1.200 sol·licituds- i iniciarà aviat la contractació d'uns 400 tripulants de cabina.
A més, la companyia rebrà de forma progressiva nous avions dels models Airbus A319, A320 i també de l'A321, el més gran de la seva flota.
Vueling encara la temporada d'hivern 2015-2016, que comença a final d'octubre, amb 288 rutes a la venda, de les quals 112 es volaran des de Barcelona.
Álex Cruz ha aprofitat l'acte per presentar el nou director comercial de la companyia, David García, que encara que només porta uns dos mesos al càrrec ha impulsat ja una sèrie de mesures per millorar l'atenció al client.
"La prioritat del 2016 serà la millora de l'atenció al client", ha assegurat García, que per a això crearà una nova direcció de Qualitat del Servei.
L'executiu vol disposar dels recursos necessaris per atendre els clients davant possibles incidències, millorar els canals d'informació i dotar-los de noves eines d'autogestió.
En aquest sentit, Vueling disposarà en temporades altes d'agents propis a l'aeroport de Barcelona per ajudar els passatgers i està treballant en la possibilitat que tots els clients puguin disposar de la targeta d'embarcament quan comprin un bitllet, independentment de la tarifa del vol.
Després de tancar el mes d'agost amb la xifra rècord d'1,8 milions de passatgers, un 40 % del total de l'aeroport del Prat, Vueling treballa ja en la temporada d'estiu 2016, en la qual augmentarà tant el nombre de rutes com de seients oferts, en la que serà la seva setena campanya consecutiva d'expansió.
El president i conseller delegat de la companyia, Álex Cruz, ha explicat en roda de premsa que l'objectiu de Vueling és "trencar" per primera vegada la barrera de les 400 rutes, de les quals més de 150 s'operaran des de Barcelona, la seva seu i base principal.
D'aquesta manera, ha subratllat Cruz, Vueling manté el ferm compromís de consolidar el Prat com l'aeroport més ben connectat d'Europa en rutes de menys de 4.500 quilòmetres.
Entre les noves rutes que s'operaran des del Prat hi ha Eindhoven i Maastricht (Holanda), Leeds, Liverpool i Newcastle (Regne Unit), Riga (Letònia) i Vílnius (Lituània).
El president de Vueling ha destacat que Espanya es manté com un dels principals mercats de la companyia, fins al punt que ja transporta un de cada tres viatgers (33%) en rutes domèstiques.
En aquest sentit, ha comentat que Vueling vol créixer també en altres aeroports com el d'Alacant, Màlaga o les Canàries, connectant-los amb nous destins europeus.
També Vueling mantindrà a l'hivern algunes de les rutes operades a les Illes Balears aquest estiu, com la de Palma de Mallorca-Bilbao, Eivissa-València, Menorca-Bilbao o Eivissa-Sevilla, i incrementarà les freqüentes en el vol Barcelona-Palma de Mallorca, amb fins a deu connexions diàries.
Més enllà d'Espanya, Vueling es proposa reforçar la seva presència en els mercats francès i italià, on veu "moltes possibilitats de desenvolupament", i estudia la possibilitat de volar a nous destins com Teheran (Iran) i Tbilissi (Geòrgia).
Per fer front a aquest creixement, l'aerolínia ha obert una convocatòria per incorporar fins a 200 nous copilots -ha rebut unes 1.200 sol·licituds- i iniciarà aviat la contractació d'uns 400 tripulants de cabina.
A més, la companyia rebrà de forma progressiva nous avions dels models Airbus A319, A320 i també de l'A321, el més gran de la seva flota.
Vueling encara la temporada d'hivern 2015-2016, que comença a final d'octubre, amb 288 rutes a la venda, de les quals 112 es volaran des de Barcelona.
Álex Cruz ha aprofitat l'acte per presentar el nou director comercial de la companyia, David García, que encara que només porta uns dos mesos al càrrec ha impulsat ja una sèrie de mesures per millorar l'atenció al client.
"La prioritat del 2016 serà la millora de l'atenció al client", ha assegurat García, que per a això crearà una nova direcció de Qualitat del Servei.
L'executiu vol disposar dels recursos necessaris per atendre els clients davant possibles incidències, millorar els canals d'informació i dotar-los de noves eines d'autogestió.
En aquest sentit, Vueling disposarà en temporades altes d'agents propis a l'aeroport de Barcelona per ajudar els passatgers i està treballant en la possibilitat que tots els clients puguin disposar de la targeta d'embarcament quan comprin un bitllet, independentment de la tarifa del vol.