La startup Clintu ha tancat una ronda d’inversió d’un milió d’euros. La companyia de contractació en línia de serveis de neteja a domicili aprofitarà per consolidars-se i llançar noves línies de negoci per a l’àmbit domèstic, segons ha informat en un comunicat. La plataforma vol “esdevenir l'actor de referència per a la contractació en línia de serveis per a la llar i petites empreses a Espanya”.
La ronda d'inversió ha estat liderada per The Crowd Angel i altres inversors com Seaya Ventures o MDV (Vocento, Godó i Zeta). Aquests fons arriben en un moment clau per al creixement, desenvolupament i l’expansió del model de negoci de la companyia. "El 2017 tripliquem el nostre negoci superant els 2,5 milions d'euros en serveis realitzats i més de 300.000 hores de neteja contractades", comenta Àlex Espel, CEO i fundador de Clintu.es.
“Gràcies a aquesta nova entrada econòmica, la companyia seguirà invertint molts recursos en el desenvolupament de la tecnologia per tal que els usuaris gestionin els seus serveis d'una manera més eficient i totalment en línia des del mòbil”, expliquen des de la startup.
A més, l’empresa anuncia el llançament enguany de cinc nous serveis que van des de pintura fins a mudances, parquet o contractació de manetes, entre d’altres.
Clintu va néixer l’any 2014 i ja és present en 29 ciutats a l’Estat espanyol, però vol seguir expandint-se.