Glovo comença a operar a Palma. Així, la ciutat mallorquina es converteix en la desena on la startup barcelonina té presència després de Madrid, Valencià, Saragossa, Sevilla i Màlaga a Espanya i de Milà, París i Roma. A partir d'ara, doncs, l'aplicació que permet als usuaris comprar, rebre i enviar al moment qualsevol producte dins d'una mateixa ciutat segueix la seva expansió i també es podrà fer servir a Mallorca, segons explica la startup en un comunicat.
Després de l'èxit del servei a les nou ciutats europees on està present, la startup nascuda a Barcelona el febrer de 2015 continua amb la seva expansió dins de l'Estat espanyol amb l'objectiu de convertir-se "en el marketplace mòbil de referència pel seu servei de lliurament en menys d'una hora".
A partir d'ara, gràcies a Glovo els ciutadans de Palma podran gaudir de la seva ciutat a domicili podent adquirir qualsevol producte i tenir-lo a l'instant. Per a això, Glovo compta amb un ampli ventall d'establiments dins de la seva oferta principal -com a restaurants, floristeries, tendes d'electrònica, farmàcies i mercats de barri, entre d'altres- i es converteix així en el servei a domicili de molts comerços emblemàtics, com la Floristeria Daria o els restaurants Daruma, Gin Burguer o Bi Bap, a més de facilitar el repartiment dels set locals de la cadena McDonald's a la capital balear. En total uns 50 establiments s'han adherit a l'aplicació, que espera triplicar aquesta xifra en sis mesos.
Òscar Pierre, Fundador i CEO de Glovo assegura que "estem molt entusiasmats amb la nostra arribada a Palma que, d'una banda, reforça la nostra presència a Espanya, al mateix temps que valora la transformació del sector del delivery al nostre país: cada vegada els consumidors apostem més per serveis que ofereixin immediatesa i personalització". Al que ha afegit que "l'objectiu de Glovo és precisament aquest: poder satisfer als ciutadans de grans ciutats amb un servei de qualitat, proper i immediat i d'aquesta manera facilitar-los el seu dia a dia".