Rakuten, l’ecommerce japonès patrocinador del FC Barcelona aquesta temporada, ha invertit 25 milions d’euros en Glovo, l’empresa de missatgeria exprés. Amb aquesta nova injecció de capital, la startup catalana vol accelerar el seu pla d’expansió i donar sortida a inversors, tal com ha avançat La Vanguardia.
A més de Rakuten, també han invertit en la companyia un gran fons internacional i alguns dels accionistes que ja van donar suport a Glovo durant els seus primers anys: els fons Seaya, Antai, Bonsai i Entree i alguns business angels.
Fins ara, Glovo ha captat més de set milions d’euros d’inversors privats. A més, la companyia catalana ha entrat aquest setembre a Palma i Bilbao i opera també a Barcelona, Madrid, València, Saragossa, Sevilla, Màlaga, Roma, Milà i París.
Aquesta entrada en el capital de Glovo és la segona inversió que realitza Rakuten a l’ecosistema emprenedor de Barcelona: la primera, amb la compra del videoclub online Wuaki.tv l’any 2012. A més, la companyia japonesa va liderar l’any passat la ronda de 120 milions de dòlars de Cabify.
Rakuten opera a 29 països, té uns ingressos superiors als 6.000 milions d’euros i compta amb uns 14.000 treballadors.