Startup
Tiendeo vol facturar 10 milions d'euros el 2018
La startup d'ofertes i catàlegs digitals espera incrementar el volum de negoci un 51%
Tiendeo preveu facturar 10 milions d'euros aquest 2018. Així ho ha assegurat la startup d'ofertes i catàlegs digitals en un comunicat que, precisament aquest dimecres dia de Sant Valentí celebra el seu setè aniversari.
Amb aquest objectiu de volum de negoci, "es reforçaran els departaments comercial i tecnològic per consolidar la presència a mercats clau a través del desenvolupament de nous productes relacionats amb la geolocalització", expliquen. Amb presència a 35 països, s’ha convertit en un referent global del màrketing geolocalitzat, arribant a una audiència de més de 35 milions d’usuaris únics al mes.
El 2017 és l’any que més bons resultats ha aportat a Tiendeo, segons diuen des de la companyia en el mateix comunicat. La startup ha aconseguit superar el repte fixat dels 7 milions d’euros de facturació. Eva Martín, CEO de Tiendeo, apunta: “El nostre objectiu d'aquest 2018 és superar la barrera dels 10 milions d’euros. Amb els nous productes amb els que estem treballant i potenciant els acords amb altres mitjans que aposten per la publicitat geolocalitzada, esperem augmentar la nostra facturació un 51%”.
L’assoliment d’aquests objectius ha estat possible, en gran part, pel creixement que l’audiència de Tiendeo ha experimentat aquest darrer any. Durant el 2017, la plataforma ha aconseguit atraure 35 milions d’usuaris únics al mes a nivell global, que han generat 60 milions de visites mensuals, un 30% més que l’any anterior.
La innovació i les dades positives d’audiència fan possible que Tiendeo mantingui en cartera més de 150 grans cadenes del retail com a clients recurrents. A part del mercat espanyol, l’Amèrica Llatina és una altra de les regions en les que els retailers més confien en Tiendeo.
Per aquest motiu, la startup catalana va obrir l’estiu passat una nova oficina a Santiago de Xile, que proporciona cobertura als mercats de Xile i Argentina. Aquesta nova seu se suma a les ja existents a Ciutat de Mèxic, Bogotà i a les oficines centrals de Barcelona, ubicades al Pier01 del Barcelona Tech City.
Eva Martín afirma: “Per al 2018 ens hem proposat ampliar la nostra cartera de clients. Creiem que aquest any la geolocalització serà una de les tendències principals en publicitat, així que estem treballant en nous productes que ampliïn i complementin la nostra eina Geotracking. Amb ells, els negocis podran segmentar millor les seves campanyes i obtenir-ne dades molt interessants, sempre respectant la privacitat dels nostres usuaris”.