Tiendeo, el portal d’ofertes i catàlegs online geolocalitzats, consolida l’expansió internacional amb l’obertura d’una oficina a Santiago de Xile, amb la intenció de guanyar marcat a Xile i Argentina. Llatinoamèrica és un dels mercats on la startup compta amb el gruix més gran d’usuaris i visites, només per darrere del mercat espanyol. Per això, Tiendeo va obrir l’estiu passat les primeres oficines internacionals a Mèxic i Colòmbia, i ara ha decidit obrir una nova base d’operacions a Xile. Sergio San Martin serà qui lideri l’equip de Santiago de Xile, que comptarà amb una plantilla de cinc treballadors.
Gràcies a la bona acollida que té l’empresa a Llatinoamèrica i a l’obertura de la nova oficina, l’empresa preveu aconseguir més de 500.000 euros de facturació de cara al 2018. Tiendeo Argentina compta amb 3,5 milions de visites mensuals i un total de més de 3.000 catàlegs d’empreses de retail del país. Per la seva banda, Tiendeo Xile acumula 1,5 milions de visites al mes i més de 6.000 catàlegs a la plataforma.
En poc més de sis anys, Tiendeo té presència a 35 països de tot el món i compta amb quatre oficines des d’on gestiona el seu negoci: Espanya, Mèxic, Colòmbia i ara Xile. La startup compta ja amb 200 marques, entre les quals es troben Carrefour, Walmart o Unilever. La companyia va tancar el 2016 amb més de cinc milions d’euros de facturació, un 25% més respecte a l’any anterior.