Trip4real i Ferran Adrià busquen 1.000 emprenedors
La plataforma d'Internet cerca el germen de microempreses en turisme, viatges i oci
Vuit mesos després del seu llançament, Trip4real inicia una nova etapa –de la mà de Ferran Adrià– amb l'objectiu de trobar 1.000 ments que puguin "ser el germen d'una microempresa" segons ha explicat la seva fundadora Glòria Molins.
A través d'aquest projecte web, tot aquell que tingui un hobby o afició té l'oportunitat de compartir-lo amb viatgers en forma d'activitat i, a canvi, rebre una remuneració econòmica que pot arribar a ser un fix mensual –l'empresa se'n queda un 18%–.
L'atractiu de Trip4real
A més del xef Ferran Adrià, el model de Trip4real ha atret com a socis accionistes dues grans figures més del panorama creatiu espanyol: els publicistes Toni Segarra i Luis Cuesta. Els tres associats destaquen el valor de la jove empresa com a projecte capaç d'integrar múltiples emprenedors dins d'una mateixa empresa.
"El que volem és fer partícip la gent perquè disposin de l'espai ideal per crear i desenvolupar les teves idees", ha explicat Ferran Adrià.
La plataforma Trip4real és una iniciativa que ofereix al món la possibilitat de conèixer Catalunya i Espanya a través d'activitats úniques creades per gent local. Des del febrer, s'hi han inscrit 5.000 usuaris de tot l'Estat que ofereixen activitats de diversos sectors –art gastronomia, esports, música i esports, entre d'altres– a viatgers que visiten les seves ciutats evitant així les rutes i els indrets més turístics i massificats.