• Waynabox tanca una ronda de finançament d'1,2 MEUR

Waynabox tanca una ronda de finançament d'1,2 MEUR

La l'agència de viatges sorpresa vol enfortir la seva presència a l'Estat i la internacionalització

L'equip de Waynabox
L'equip de Waynabox
Redacció VIA Empresa
28 de Juny de 2016
Act. 28 de Juny de 2016
La companyia catalana Waynabox, especialitzada a organitzar escapades a destinacions sorpresa, ha tancat una nova ronda de finançament per valor d'1,2 milions d'euros destinada a enfortir la seva presència a l'Estat i accelerar el seu pla d'internacionalització.

En un comunicat, la startup de viatges sorpresa ha explicat que aquesta ronda està liderada per JME Venture Capital, Bankinter Capital de risc, a través del programa d'Emprenedors de la Fundació Innovació Bankinter, el Grup Palladium, el Grup Marjal i Mitjana Digital Ventures.

En el transcurs d'aquesta operació, l'acceleradora d'empreses de nova creació de base tecnològica Intelectium, que ha actuat com a assessor financer de Waynabox, també han invertit en la companyia.

"Després del llançament i una primera fase de creixement, aquesta nova ronda d'inversió és l'impuls necessari perquè la companyia pugui consolidar-se a Espanya i seguir creixent cap a altres països europeus", ha detallat el cofundador i CEO de Waynabox, Pau Sendra.

Així mateix, Sendra ha afegit que aquest capital anirà destinat a enfortir la seva presència a Espanya, seguir desenvolupant el producte, reforçar l'equip i, sobretot, accelerar el pla d'internacionalització.

Es tracta de la segona ronda de finançament que Waynabox tanca en menys d'un any, ja que l'empresa emergent va rebre una primera inversió de 250.000 euros al juny de 2015, que va comptar amb el suport de Across Business Parters, BigBan Shuttle Funding, Beat Inversions, Energy Inversions, Leo Chamarro i Cerycer Inversions.

L'empresa, impulsada per tres joves enginyers (Pau Sendra, Ferran Blanché i Daniel Jiménez) va ser guanyadora de la segona edició del Programa Lanzadera, iniciativa que pertany a Marina d'empreses i que impulsa Juan Roig, President de Mercadona, amb el seu propi capital i implicació personal.

Des del seu llançament al març de 2015, la companyia ha atès a més de 15.000 viatgers i ha superat els 2 milions de facturació.