Abacus eleva les vendes un 5% l'any passat
La cooperativa obté uns ingressos de 86,35 milions d'euros durant el 2015
D'altra banda, les compres realitzades a través dels canals online de la cooperativa han crescut al voltant d'un 67% respecte a l'any anterior, reflectint també la tendència a l'alça dels llibres infantil i juvenil, que han incrementat les seves vendes online en més d'un 89%.
El director general d'Abacus cooperativa, Miquel Àngel Oliva, ha volgut destacar "el bon comportament de les vendes i els esforços que ha realitzat Abacus per apropar-se al soci i client, amb un model de proximitat, a través no només de la xarxa d'establiments sinó de tots els canals de venda, comunicació i d'interacció de què disposa la cooperativa. Un exemple que això està funcionant és l'increment de les vendes online que hem enregistrat", explica Oliva.
Durant el passat 2015 la cooperativa va obrir dos nous establiments, l'un al centre comercial Baricentro de Barberà del Vallès i l'altre a Abrera. A més, va celebrar els 25 anys de la cooperativa a Cornellà de Llobregat.
El proper mes de maig la cooperativa celebrarà la seva Assembla General anual, on es presentarà el Pla Estratègic d'Abacus per als propers tres anys (2016-2018) amb el qual l'organització arribarà als 50 anys de vida.