30
de Març
de
2014
Act.
30
de Març
de
2014
La fira Alimentària inicia aquest dilluns la seva edició més internacional, a la qual acudiran més de 600 importadors i distribuïdors, el doble que en l'edició del 2012, principalment dels mercats llatinoamericà, nord-americà i asiàtic. De fet, es calcula que aquests compradors, convidats pels organitzadors, participaran en més de 8.000 trobades de negoci amb les 3.800 empreses participants en Alimentària, que suposen un 10% més que en l'edició anterior.
Alimentària, que inauguren aquest dilluns els Prínceps d'Astúries, congregarà 140.000 professionals i 3.800 empreses expositores en la que és la seva vintena edició. El seu director, José Antonio Valls, ha comentat que, aproximadament, un 28% dels professionals que acudeixin al saló seran estrangers –vora 40.000- i que s'espera que vuit de cada deu visitants tinguin capacitat de compra al mercat.
170 milions d'euros d'impacte
De periodicitat bianual, la fira –que se celebra al recinte firal de Gran Via fins dijous 3 d'abril- ocuparà la pràctica totalitat de l'espai d'exposició disponible, uns 94.500 metres quadrats, en els quals les empreses del sector de l'alimentació i les begudes mostraran les seves novetats a visitants i compradors d'arreu del món.
El seuimpacte econòmic, segons els seus organitzadors, deixarà a la ciutat de Barcelona (i àrea metropolitana) uns 170 milions d'euros.
Alimentària, que inauguren aquest dilluns els Prínceps d'Astúries, congregarà 140.000 professionals i 3.800 empreses expositores en la que és la seva vintena edició. El seu director, José Antonio Valls, ha comentat que, aproximadament, un 28% dels professionals que acudeixin al saló seran estrangers –vora 40.000- i que s'espera que vuit de cada deu visitants tinguin capacitat de compra al mercat.
170 milions d'euros d'impacte
De periodicitat bianual, la fira –que se celebra al recinte firal de Gran Via fins dijous 3 d'abril- ocuparà la pràctica totalitat de l'espai d'exposició disponible, uns 94.500 metres quadrats, en els quals les empreses del sector de l'alimentació i les begudes mostraran les seves novetats a visitants i compradors d'arreu del món.
El seuimpacte econòmic, segons els seus organitzadors, deixarà a la ciutat de Barcelona (i àrea metropolitana) uns 170 milions d'euros.