FUTBOL FEMENÍ
Bimbo patrocinarà el Barça femení per 3,5 MEUR
La marca d'alimentació mexicana es converteix en partner global del club blaugrana i apareixerà a la màniga de la samarreta del primer equip femení de futbol
El FC Barcelona tanca un acord amb Bimbo per al patrocini del seu equip femení. El conjunt blaugrana ha signat amb la marca d'alimentació mexicana perquè es converteixi en main sponsor de la secció i aparegui a la màniga de la samarreta de les jugadores. L'ensenya compartirà espai amb Spotify, que apareix al pit de l'equipació, tant masculina com femenina.
El pacte entre Bimbo i el FC Barcelona es produeix per impulsar el desenvolupament de l'esport femení al planeta. El conjunt català té algunes de les millors jugadores del món, com ara Alexia Putellas, recent guanyadora de la Pilota d'Or. El logotip s'estrenarà en el partit de la Women's Champions League davant el Benfica de dimecres que ve i segons ha avançat 2Playbook l'acord és de 3,5 milions d'euros.
Bimbo ajudarà a assolir els ingressos d'11,7 milions d'ingressos previstos per a la temporada 2022/2023 per a la secció femenina del Barcelona. La principal partida procedirà de la comercialització i la publicitat, amb 8 milions.