20
de Març
de
2017
Act.
20
de Març
de
2017
El grup Bon Preu posa en marxa un nou magatzem de producte fresc a les seves instal·lacions de Balenyà. Amb els nous 23.000 metres quadrats de magatzem, la ciutat logística arriba ja als 58.000 metres quadrats, des d'on es gestionen les més de 24.000 referències de productes que el grup oferta als seus supermercats. La nova instal·lació ha suposat una inversió de 38 milions d'euros i es preveu que generi 200 nous llocs de treball.
Amb la posada en marxa de les noves instal·lacions, Bon Preu traslladarà tots els productes refrigerats cap al nou magatzem i la superfície de l'antic magatzem de carn, xarcuteria i fruita s'afegirà a l'actual magatzem de producte sec, el que permetrà a la companyia ampliar considerablement la capacitat de gestió de productes i incrementar el número de referències.
En aquest sentit, el president del Grup, Joan Font ha explicat que per gestionar el volum de productes actuals calen instal·lacions com aquestes, "per la seva capacitat i per la intel·ligència que hi ha al darrere". Una de les majors inversions del grup, explica, és en intel·ligència artificial per millorar el flux dels subministres o la conservació dels productes.
El nou magatzem de producte refrigerat compta amb una sala d'expedició de productes, l'espai d'emmagatzematge, un obrador de carn, a més d'oficines i serveis. Amb la posada en marxa de la nova nau, Bon Preu gestionarà un volum de més de 80 milions de caixes anuals i un trànsit de 150.000 camions.
La inauguració de les noves instal·lacions ha estat protagonitzada per una jornada de portes obertes a la qual hi ha assistit prop d'un miler de persones. El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha presidit l'acte per celebrar una inversió important i de futur d'una empresa, ha dit, compromesa "amb les condicions de treball, la cadena de producció, el territori i el medi ambient".
En aquest sentit, el nou magatzem de Bon Preu a Balenyà compta amb un sostre d'autoconsum fotovoltaic de 2.454 panells capaç de generar el 40% del consum elèctric necessari per al funcionament de les noves instal·lacions.
Font calcula que aquest 2017 la companyia pugui tancar l'exercici per sobre dels 1.200 milions d'euros de facturació, després que aquest 2016 s'hagi superat per primera vegada el llindar dels 1.000 milions d'euros. També es preveuen inversions per valor de més de 100 milions d'euros.
Amb la posada en marxa de les noves instal·lacions, Bon Preu traslladarà tots els productes refrigerats cap al nou magatzem i la superfície de l'antic magatzem de carn, xarcuteria i fruita s'afegirà a l'actual magatzem de producte sec, el que permetrà a la companyia ampliar considerablement la capacitat de gestió de productes i incrementar el número de referències.
En aquest sentit, el president del Grup, Joan Font ha explicat que per gestionar el volum de productes actuals calen instal·lacions com aquestes, "per la seva capacitat i per la intel·ligència que hi ha al darrere". Una de les majors inversions del grup, explica, és en intel·ligència artificial per millorar el flux dels subministres o la conservació dels productes.
El nou magatzem de producte refrigerat compta amb una sala d'expedició de productes, l'espai d'emmagatzematge, un obrador de carn, a més d'oficines i serveis. Amb la posada en marxa de la nova nau, Bon Preu gestionarà un volum de més de 80 milions de caixes anuals i un trànsit de 150.000 camions.
La inauguració de les noves instal·lacions ha estat protagonitzada per una jornada de portes obertes a la qual hi ha assistit prop d'un miler de persones. El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha presidit l'acte per celebrar una inversió important i de futur d'una empresa, ha dit, compromesa "amb les condicions de treball, la cadena de producció, el territori i el medi ambient".
En aquest sentit, el nou magatzem de Bon Preu a Balenyà compta amb un sostre d'autoconsum fotovoltaic de 2.454 panells capaç de generar el 40% del consum elèctric necessari per al funcionament de les noves instal·lacions.
Font calcula que aquest 2017 la companyia pugui tancar l'exercici per sobre dels 1.200 milions d'euros de facturació, després que aquest 2016 s'hagi superat per primera vegada el llindar dels 1.000 milions d'euros. També es preveuen inversions per valor de més de 100 milions d'euros.