02
de Juliol
de
2014
Els supermercats Bon Preu i el d'El Corte Inglés són els més ben valorats pels usuaris. Així ho demostra el nou estudi de l'Organització dels Consumidors i Usuaris (OCU), que afirma que aquestes dues empreses lideren el rànquing de grans companyies.
Segons l'informe, Bon Preu i El Corte Inglés superen la mitjana pel que fa a l'horari, varietats de mercat, qualitat de la carn, el peix, la fruita i la marca pròpia.
Els més ben valorats
Darrere de Bon Preu i els supermercats d'El Corte Inglés trobem Hipercor, amb una valoració de 79, i en tercera posició hi ha Alcampo, Gadis, Consum, Mercadona, Froiz i Aldi, tots amb 76.
A la cua del rànquing hi ha Supersol (68), Carrefour Express (69), Dia i Maxidia (70) i El Árbol i Eroski Center (71).
L'estudi de l'OCU ha entrevistat a 4.851 usuaris de l'Estat sobre la valoració que fa de les 21 principals cadenes d'aliments.
Entre els aspectes més valorats hi trobem la proximitat, la política de devolució, l'atenció a la caixa, la neteja, la facilitat per trobar els productes, el temps d'espera o la informació del rebut.
Mercadona creix però no convenç
L'informe revela que, malgrat que Mercadona guanya pes, no satisfà tant als usuaris. Un 60% de les llars espanyoles compra en els supermercats de la cadena valenciana, però la falta de varietats de marques i l'aposta per Hacendado fa que els seus usuaris fidels hagin passat del 45% al 30%.
Segons l'informe, Bon Preu i El Corte Inglés superen la mitjana pel que fa a l'horari, varietats de mercat, qualitat de la carn, el peix, la fruita i la marca pròpia.
Els més ben valorats
Darrere de Bon Preu i els supermercats d'El Corte Inglés trobem Hipercor, amb una valoració de 79, i en tercera posició hi ha Alcampo, Gadis, Consum, Mercadona, Froiz i Aldi, tots amb 76.
A la cua del rànquing hi ha Supersol (68), Carrefour Express (69), Dia i Maxidia (70) i El Árbol i Eroski Center (71).
L'estudi de l'OCU ha entrevistat a 4.851 usuaris de l'Estat sobre la valoració que fa de les 21 principals cadenes d'aliments.
Entre els aspectes més valorats hi trobem la proximitat, la política de devolució, l'atenció a la caixa, la neteja, la facilitat per trobar els productes, el temps d'espera o la informació del rebut.
Mercadona creix però no convenç
L'informe revela que, malgrat que Mercadona guanya pes, no satisfà tant als usuaris. Un 60% de les llars espanyoles compra en els supermercats de la cadena valenciana, però la falta de varietats de marques i l'aposta per Hacendado fa que els seus usuaris fidels hagin passat del 45% al 30%.