El 2018, bonÀrea ha obert 22 botigues de nova creació | Europa Press

mercats

BonÀrea superarà les 500 botigues el 2019

La cadena de botigues de productes càrnics i alimentaris arriba als 489 establiments el 2018, l'any de més obertures

La cadena de botigues de productes càrnics i alimentaris bonÀrea, impulsada pel grup BonÀrea Corporació amb seu a Guissona, preveu tancar el 2019 amb 500 establiments. El 2018 ha obert 22 botigues de nova creació i n'ha ampliat 15, algunes d'elles amb canvi de local, fins arribar als 489 establiments, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Més info: Irta i bonÁrea sumen forces per la innovació

L'exercici del 2018 ha estat el de més creixement en nous establiments de l'ensenya bonÀrea a províncies en què ja era present (Lleida, Girona, Tarragona, Barcelona, Saragossa, Osca, Terol i Castelló), a les comunitats de Madrid, La Rioja i Navarra i s'han inaugurat els primers establiments a la província de València.

El model productiu de la companyia, basat en l'economia circular, els permet "simplificar processos i actors, reduir despeses i ser molt eficients", amb l'objectiu final de poder oferir productes al millor preu -un 30% més econòmics de mitjana- i de la "màxima qualitat".

A més de les inversions a les botigues bonÀrea, el grup segueix amb la implantació i desenvolupament de nous productes com les seves 50 noves referències durant el 2018.