09
de Maig
de
2014
Act.
09
de Maig
de
2014
Caprabo ha augmentat les seves vendes un 0,4% durant el primer trimestre del 2014, el primer creixement que registra en els últims dos anys, segons ha anunciat aquest dijous la companyia. L'empresa va tancar el 2013 amb una facturació de 1.364 milions d'euros, un 3,9% menys que l'any anterior.
La cadena de supermercats ha tancat el primer trimestre del 2014 amb un creixement de les vendes del 0,4 %, malgrat que la companyia preveu tancar l'any amb una xifra de vendes similar a la de l'any 2013, a causa del mal comportament del mercat català.
Caprabo va facturar 1.364 milions d'euros el 2013, un 3,9% menys que l'any anterior, a causa de la contracció del consum a Catalunya, el seu principal mercat estratègic, i a l'increment de la superfície comercial a Catalunya, en un 1,4%. El resultat d'explotació va augmentar un 66% en l'exercici del 2013 i va passar de 10,5 milions d'euros el 2012 a 17,6 milions d'euros el 2013.
Estratègia de preus
Caprabo considera que aquesta millora s'explica per les iniciatives d'eficiència operativa que la companyia està impulsant en els últims tres anys i malgrat la reducció de marges, ja que la seva aposta per millorar la competitivitat dels preus li va portar a rebaixar el preu de més de 2.000 productes.
El director general de Capabro, Alberto Ojinaga, ha valorat el resultat de l'exercici, en què s'ha donat un "impuls fonamental a la transformació de la companyia" i s'han assegut les bases" per a un nou model, que inclou el projecte de supermercats de nova generació.
Obertura de noves 25 botigues
A 31 de gener d'aquest any, Caprabo tenia 364 supermercats als seus tres mercats estratègics, Catalunya, Madrid i Navarra, amb 294.000 metres quadrats de superfície comercial. Durant aquest any s'han incorporat a la seva xarxa 17 supermercats, dels quals 12 són franquícies.
El 2014, Caprabo preveu obrir 25 botigues franquiciades i la companyia ha tancat al llarg de l'exercici un total de 9 establiments.
Caprabo ha avançat en la consolidació del seu model estratègic de negoci basat en els seus supermercats de nova generació i va tancar el 2013 amb 80 d'aquests supermercats, als quals destaca l'aposta pels productes frescos i l'alimentació saludable
La cadena de supermercats ha tancat el primer trimestre del 2014 amb un creixement de les vendes del 0,4 %, malgrat que la companyia preveu tancar l'any amb una xifra de vendes similar a la de l'any 2013, a causa del mal comportament del mercat català.
Caprabo va facturar 1.364 milions d'euros el 2013, un 3,9% menys que l'any anterior, a causa de la contracció del consum a Catalunya, el seu principal mercat estratègic, i a l'increment de la superfície comercial a Catalunya, en un 1,4%. El resultat d'explotació va augmentar un 66% en l'exercici del 2013 i va passar de 10,5 milions d'euros el 2012 a 17,6 milions d'euros el 2013.
Estratègia de preus
Caprabo considera que aquesta millora s'explica per les iniciatives d'eficiència operativa que la companyia està impulsant en els últims tres anys i malgrat la reducció de marges, ja que la seva aposta per millorar la competitivitat dels preus li va portar a rebaixar el preu de més de 2.000 productes.
El director general de Capabro, Alberto Ojinaga, ha valorat el resultat de l'exercici, en què s'ha donat un "impuls fonamental a la transformació de la companyia" i s'han assegut les bases" per a un nou model, que inclou el projecte de supermercats de nova generació.
Obertura de noves 25 botigues
A 31 de gener d'aquest any, Caprabo tenia 364 supermercats als seus tres mercats estratègics, Catalunya, Madrid i Navarra, amb 294.000 metres quadrats de superfície comercial. Durant aquest any s'han incorporat a la seva xarxa 17 supermercats, dels quals 12 són franquícies.
El 2014, Caprabo preveu obrir 25 botigues franquiciades i la companyia ha tancat al llarg de l'exercici un total de 9 establiments.
Caprabo ha avançat en la consolidació del seu model estratègic de negoci basat en els seus supermercats de nova generació i va tancar el 2013 amb 80 d'aquests supermercats, als quals destaca l'aposta pels productes frescos i l'alimentació saludable