23
d'Abril
de
2014
Act.
23
d'Abril
de
2014
La cadena d'hipermercats Carrefour ha realitzat durant l'any 2013 compres a més de 1.420 empreses catalanes per un valor total de 1.362 milions d'euros.
En el conjunt d'Espanya, la multinacional francesa també ha mantingut relacions comercials amb 9.300 companyies per un import de 7.297 milions d'euros. Segons el comunicat de Carrefour, el 82% d'aquestes companyies d'àmbit estatal són petites i mitjanes empreses (pimes) agroalimentàries.
El president de Centres Comercials de Carrefour, Rafael Arias-Salgado, ha assegurat que la cadena d'hipermercats "aposta per la comercialització de marques de productes regionals" i defensa el patrimoni agroalimentari espanyol. Així ho ha anunciat durant la XIII Jornada d'Empreses Agroalimentàries, celebració que ha estat presidida pel Ministre d'Agricultura, Miguel Arias Cañete.
Arias-Salgado també ha recordat que Carrefour ha realitzat durant el 2013 un total de 17 campanyes de promoció de productes nacionals en les quals han participat 674 empreses amb més de 3.000 articles.
En el conjunt d'Espanya, la multinacional francesa també ha mantingut relacions comercials amb 9.300 companyies per un import de 7.297 milions d'euros. Segons el comunicat de Carrefour, el 82% d'aquestes companyies d'àmbit estatal són petites i mitjanes empreses (pimes) agroalimentàries.
El president de Centres Comercials de Carrefour, Rafael Arias-Salgado, ha assegurat que la cadena d'hipermercats "aposta per la comercialització de marques de productes regionals" i defensa el patrimoni agroalimentari espanyol. Així ho ha anunciat durant la XIII Jornada d'Empreses Agroalimentàries, celebració que ha estat presidida pel Ministre d'Agricultura, Miguel Arias Cañete.
Arias-Salgado també ha recordat que Carrefour ha realitzat durant el 2013 un total de 17 campanyes de promoció de productes nacionals en les quals han participat 674 empreses amb més de 3.000 articles.