El RACC vol oferir serveis més enllà de les carreteres

Empresa

El RACC vol conduir encara més serveis

Tot el que envolta la mobilitat més enllà de l'automòbil motiva l'entitat a fer evolucionar el model

El grup de serveis del RACC, l'Automòbil Club més gran d'Espanya, va tancar 2015 amb un resultat abans d'impostos de 10,9 milions d'euros. L'evolució positiva dels resultats econòmics de l'entitat s'ha vist marcada pel bon comportament dels ingressos de les principals línies d'activitat, complint així amb els objectius pressupostats per a l'exercici.

El RACC també ha presentat a l'Assemblea anual de Compromissaris el seu Pla 2016- 2020. El nou pla té com a objectiu principal garantir nivells de creixement futur sostinguts de l'entitat i defineix tres línies d'actuació claus:

Passar d'Automòbil Club a un Club de serveis a la mobilitat
En línia amb el que es plantegen els automòbils clubs més importants d'Europa, el RACC ha decidit evolucionar el seu model actual d'Automòbil Club per transformar-se en un Club de serveis a la mobilitat. El seu objectiu és el de passar de ser un club de conductors a un club de serveis globals a les persones, incloent vianants, ciclistes, usuaris de transports públic, etc.

Nous serveis en l'àmbit de la llar
El RACC també crearà nous serveis en el sector de la llar, on actualment està present a través de Servihogar 24h, empresa participada pel RACC en un 60% i pel Grup Assegurador Liberty en un 40%, ampliant la seva activitat, fins ara en la resolució de les emergències, per entrar ara a l'àmbit del manteniment.

Impuls a la transformació digital i adaptació a la connectivitat del cotxe, la llar i la salut
Per tal de cobrir les necessitats generades per la nova mobilitat emergent, el Club accelerarà el seu projecte de transformació digital dels processos i continuarà amb la renovació tecnològica en especial la relacionada amb la connectivitat del cotxe, de la llar i de la salut.