El saló Automobile Barcelona tanca aquest diumenge amb xifres rècord de públic i de vendes en relació a edicions anteriors, amb més de 755.000 visitants i prop de 80.000 prevendes signades, ha informat l'organització en un comunicat aquest diumenge. El president d'Automobile Barcelona, Enrique Lacalle, ha assegurat que "aquest any ha marcat un abans i un després en els salons de l'automòbil a nivell mundial".
Lacalle ha afegit que aquest èxit es deu al nou plantejament de format i a una "nova filosofia de saló que agrada tant al públic com als professionals del sector".
Segons enquestes realitzades als visitants, un 34% ha acudit al saló, celebrat en el recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona, interessat en un vehicle ecològic, per això el director ha assenyalat "l'interès per preservar el medi ambient". També ha revelat un increment del públic jove, tot i que encara amb predomini del familiar, i s'ha pogut observar que el 47% dels assistents han apostat per vehicles amb accés a Internet.
Lacalle ha assenyalat el pes comercial del saló i el seu efecte dinamitzador en la indústria de l'automòbil, que representa l'11,74% del PIB del país.
La propera edició tindrà lloc al maig de 2019, 100 anys després del seu naixement, i per a aquest centenari es tornarà a apostar per l'impacte de la transformació digital i les noves tecnologies en la indústria de l'automòbil.
L'Automobile Barcelona tanca amb rècord de públic i de vendes
La 39a edició rep 755.000 visitants i signa prop de 80.000 prevendes
21
de Maig
de
2017
Act.
22
de Maig
de
2017