• Empresa
  • Deu anys del primer #Mediterràniament

Deu anys del primer #Mediterràniament

Estrella Damm recupera les cançons d'altres anys per la seva campanya estiuenca

Una de les campanyes d'estiu de Damm
Una de les campanyes d'estiu de Damm
Redacció i Agències
Barcelona
11 de Juny de 2018
Act. 11 de Juny de 2018

El temps passa i ja fa deu anys del primer anunci #Mediterràniament de Damm. Ja fa una dècada d'aquell "Tonight, tonight, tonight, tonight, I wanna be with you, tonight". I per això Estrella Damm recupera totes les cançons de les campanyes d'estiu per commemorar el seu desè aniversari del seu primer curtmetratge musical, Álex i Julia, que està protagonitzat pels actors Oriol Pla i Michelle Jenner.

 

Segons ha informat la marca de cerveses en un comunicat, el nou vídeo musical està dirigit per Dani de la Torre i culmina amb una actuació del grup suec Billie The Vision & The Dancers al ritme de Summercat, la cançó que va acompanyar el primer anunci de la campanya, l'any 2009.

Amb la celebració de les deu campanyes #Mediterràniament, l'illa de Formentera torna a ser l'escenari en el qual transcorre la petita història protagonitzada per Pla i Jenner, que interpreten a dos músics de versions que persegueixen el somni de compondre un tema propi, que realment pertany al compositor Toni M. Mir.

 

La cançó que componen, anomenada The place to stay, està inspirada per la bellesa d'un mar pel qual tots dos senten autèntica devoció i és interpretada per tots dos en una memorable escena nocturna a la platja, on la pantalla es parteix en dues per mostrar en paral·lel les seves actuacions, ha relatat l'empresa.

Totes les melodies dels estius anteriors són el fil conductor de la història, en la qual es veurà Jenner cantant Fantastic Shine de Love of Lesbian i Pla entonant I wish that I could see you soon, d'Herman Düne.

En el video també tornen a aparèixer cançons com Those little things de Ramon Mirabet, que va acompanyar la campanya Les petites Coses, dirigida per Alberto Rodríguez l'any 2016, i el tema Applejack de The Triangles, que va ser la banda sonora de l'anunci dedicat a Sant Joan, l'any 2010.

El director creatiu de la campanya torna a ser Oriol Villar, el creador de l'eslògan #Mediterràniament i també del Doble o Res per a la campanya promocional de la cervesa Voll-Damm.