• Empresa
  • Eurofragance olora més beneficis

Eurofragance olora més beneficis

La companyia creix un 13% i arriba als 63,1 milions d'euros de facturació

Planta de producció de fragàncies d'Eurofragance
Planta de producció de fragàncies d'Eurofragance
Redacció VIA Empresa
04 de Maig de 2016
Act. 04 de Maig de 2016
Eurofragance ha incrementat la seva facturació en un 13,3%, passant dels 55,7 milions d'euros de 2014 als 63,1 milions d'euros del tancament d'exercici d'aquest any. L'empresa internacional de disseny i creació de fragàncies atribueix aquests bons resultats a l'augment de vendes i al bon comportament de totes les geografies en les quals opera, especialment Amèrica, Àsia i els països del Golf Pèrsic. En aquestes àrees la companyia ha realitzat fortes inversions com la posada en marxa de dos nous creatives center a Dubai i Singapur; o el pla de millora de les instal·lacions i la capacitat productiva de la filial situada a Mèxic D.F.

Pel que fa al nombre de treballadors de la companyia, la xifra ha augmentat en un 10% i ja assoleix les 222 persones. S'han reforçat especialment les àrees que donen servei al client i l'equip directiu. En aquest sentit, Marta Moseguí com a nova directora de Recursos Humans i Carlos Llorca, director d'R D, han estat les incorporacions més destacades.

Eurofragance, "capturant sensacions" des de 1990
Eurofragance és una empresa internacional d'origen familiar dedicada al disseny i producció de fragàncies per a la perfumeria, la cura personal i de la llar. Va ser creada el 1990 amb el lema "Capturant sensacions".

La companyia compta amb presència local en més de 60 països i vendes en els cinc continents. Les seves filials són a Turquia, Mèxic, Dubai i Singapur; i disposa de plantes de fabricació a Barcelona, on es troba la seva seu central, i Mèxic D.F. Alhora, també té distribució exclusiva a Filipines.