Eurofragance ha incrementat la seva facturació en un 13,3%, passant dels 55,7 milions d'euros de 2014 als 63,1 milions d'euros del tancament d'exercici d'aquest any. L'empresa internacional de disseny i creació de fragàncies atribueix aquests bons resultats a l'augment de vendes i al bon comportament de totes les geografies en les quals opera, especialment Amèrica, Àsia i els països del Golf Pèrsic. En aquestes àrees la companyia ha realitzat fortes inversions com la posada en marxa de dos nous creatives center a Dubai i Singapur; o el pla de millora de les instal·lacions i la capacitat productiva de la filial situada a Mèxic D.F.
Pel que fa al nombre de treballadors de la companyia, la xifra ha augmentat en un 10% i ja assoleix les 222 persones. S'han reforçat especialment les àrees que donen servei al client i l'equip directiu. En aquest sentit, Marta Moseguí com a nova directora de Recursos Humans i Carlos Llorca, director d'R D, han estat les incorporacions més destacades.
Eurofragance, "capturant sensacions" des de 1990
Eurofragance és una empresa internacional d'origen familiar dedicada al disseny i producció de fragàncies per a la perfumeria, la cura personal i de la llar. Va ser creada el 1990 amb el lema "Capturant sensacions".
La companyia compta amb presència local en més de 60 països i vendes en els cinc continents. Les seves filials són a Turquia, Mèxic, Dubai i Singapur; i disposa de plantes de fabricació a Barcelona, on es troba la seva seu central, i Mèxic D.F. Alhora, també té distribució exclusiva a Filipines.
Pel que fa al nombre de treballadors de la companyia, la xifra ha augmentat en un 10% i ja assoleix les 222 persones. S'han reforçat especialment les àrees que donen servei al client i l'equip directiu. En aquest sentit, Marta Moseguí com a nova directora de Recursos Humans i Carlos Llorca, director d'R D, han estat les incorporacions més destacades.
Eurofragance, "capturant sensacions" des de 1990
Eurofragance és una empresa internacional d'origen familiar dedicada al disseny i producció de fragàncies per a la perfumeria, la cura personal i de la llar. Va ser creada el 1990 amb el lema "Capturant sensacions".
La companyia compta amb presència local en més de 60 països i vendes en els cinc continents. Les seves filials són a Turquia, Mèxic, Dubai i Singapur; i disposa de plantes de fabricació a Barcelona, on es troba la seva seu central, i Mèxic D.F. Alhora, també té distribució exclusiva a Filipines.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.