Els impulsors de Fabbric | Cedida

Empresa

Fabbric tanca una ronda d'1,25 milions i estrena una nova versió de la seva plataforma

La nova plataforma optimitza els processos de disseny i producció de moda, i digitalitza una indústria que ha estat històricament manual i tradicional

La startup Fabbric, especialitzada a digitalitzar els processos de creació i desenvolupament de col·leccions de moda, ha anunciat el tancament d'una ronda d'inversió seed d'1,25 milions d'euros, per continuar amb el full de ruta, on destaca l'impuls de l'expansió internacional el 2025.

La companyia explica que aquesta ronda de finançament ha estat liderada pel grup Hanswomen Group, un family office amb seu a Àustria que ja havia participat en la ronda pre-seed de la firma. Hansi, l'inversor que està darrere de Hanswomen Group, compta amb una àmplia trajectòria amb 18 èxits. A la ronda també hi ha participat Venture Hub, una firma d'inversió liderada pel conegut inversor Mathieu Carenzo; el fons La Vida És Chula, el family office de Thomas Meyer, CEO i fundador de Desigual; ROI Ventures, un grup de capital austríac amb experiència en impulsar startups innovadores; i l'exemprenedor Peter Stebe, a més d'altres inversors que van participar en la ronda inicial.

La nova versió de la plataforma Fabbric permet als usuaris crear i desenvolupar col·leccions de moda en minuts

L'anunci d'aquesta ronda de finançament coincideix amb l'estrena de la nova versió de la plataforma Fabbric, que permet als usuaris crear i desenvolupar col·leccions de moda en minuts. Segons la startup, la nova plataforma optimitza els processos de disseny i producció de moda, i digitalitza una indústria que ha estat històricament manual i tradicional. "Fabbric ofereix una solució única que no només simplifica la feina de dissenyadors i marques, sinó que també democratitza l'accés a la moda, fent-la accessible per a tothom, independentment de l'experiència o els recursos disponibles", diu la CEO de Fabbric, Alba Rocafort.