18
d'Octubre
de
2013
El director de comunicació i conseller de Freixenet i president del Consell Regulador del Cava, Pere Bonet, ha relativitzat l'efecte del procés sobiranista català sobre les vendes de la marca al conjunt de l'Estat, després que el seu germà i president del Grup, Josep Lluís Bonet, mostrés la seva preocupació per una possible independència de Catalunya en un article al The New York Times. El responsable de Freixenet, que exporta fora d'Espanya el 80% de la seva producció, ha explicat que li "preocupa i ocupa tot", especialment la crisi econòmica, però també la situació política, tant a "als Estats Units o a Alemanya", com a Catalunya, ja que "cada cosa té una importància relativa a cada lloc".
Centrats en fer cava
Bonet ha assegurat que desconeix com pot afectar les vendes la situació política a Catalunya i no ha volgut pronunciar-se, excepte si arribessin "fets concrets" i fos "més complicat moure mercaderies".També ha reconegut que el boicotdels consumidors espanyols pot afectar les vendes, però que "cadascú fa el que vol amb els seus diners" i que la tasca de Freixenet és "fer cava, que ho fa molt bé".
El número dos de la companyia ha recordat que la marca va arribar a vendre més de 90 milions d'ampolles al mercat espanyol i que ara en ven gairebé 84 milions. Segons Bonet, això és conseqüència principalment a la crisi, però també hi influeix el boicot al producte català: "Hi ha hagut boicot. És una circumstància que hem d'afrontar, el qui vulgui fer boicot perquè l'ampolla està feta a Sant Sadurní d'Anoia (Alt Penedès), no li podem dir que no ho faci".
Mantenir les vendes per Nadal
El Grup Freixenet espera mantenir les vendes de 2012 durant aquesta campanya de Nadal tal com fa durant la resta de l'any. Entre 2003 i 2013, la firma penedesenca ha comercialitzat al voltant de 190 milions d'ampolles anuals, 80 milions de la marca Freixenet i actualment exporta el 80% de la seva producció, una xifra vint punts superior a fa deu anys.
Un producte de luxe
Bonet ha reflexionat sobre el "canvi d'hàbits" respecte al cava que ha provocat la crisi econòmica. "El cava va passar de ser un producte de luxe a socialitzar-se i ara torna a ser un producte de luxe, perquè les necessitats d'una família espanyola mileurista han canviat", ha sentenciat Bonet durant la roda de presentació aquest divendres de la campanya publicitària de Nadal de la companyia.
100 anys de la primera ampolla Freixenet
L'anunci de la campanya d'aquestes Festes serà "molt especial", segons Bonet, perquè el 2014 se celebrarà el primer centenari de la sortida de la primera ampolla de cava de Freixenet. Per això, l'anunci reunirà cent bombolles que hagin aparegut en espots anteriors de la companyia. En aquest sentit, Bonet ha fet una crida a les bombolles participants en anuncis anteriors a què es posin en contacte amb Freixenet si volen aparèixer a l'anunci televisiu, que dirigirà la cineasta basca Icíar Bollaín.
Centrats en fer cava
Bonet ha assegurat que desconeix com pot afectar les vendes la situació política a Catalunya i no ha volgut pronunciar-se, excepte si arribessin "fets concrets" i fos "més complicat moure mercaderies".També ha reconegut que el boicotdels consumidors espanyols pot afectar les vendes, però que "cadascú fa el que vol amb els seus diners" i que la tasca de Freixenet és "fer cava, que ho fa molt bé".
El número dos de la companyia ha recordat que la marca va arribar a vendre més de 90 milions d'ampolles al mercat espanyol i que ara en ven gairebé 84 milions. Segons Bonet, això és conseqüència principalment a la crisi, però també hi influeix el boicot al producte català: "Hi ha hagut boicot. És una circumstància que hem d'afrontar, el qui vulgui fer boicot perquè l'ampolla està feta a Sant Sadurní d'Anoia (Alt Penedès), no li podem dir que no ho faci".
Mantenir les vendes per Nadal
El Grup Freixenet espera mantenir les vendes de 2012 durant aquesta campanya de Nadal tal com fa durant la resta de l'any. Entre 2003 i 2013, la firma penedesenca ha comercialitzat al voltant de 190 milions d'ampolles anuals, 80 milions de la marca Freixenet i actualment exporta el 80% de la seva producció, una xifra vint punts superior a fa deu anys.
Un producte de luxe
Bonet ha reflexionat sobre el "canvi d'hàbits" respecte al cava que ha provocat la crisi econòmica. "El cava va passar de ser un producte de luxe a socialitzar-se i ara torna a ser un producte de luxe, perquè les necessitats d'una família espanyola mileurista han canviat", ha sentenciat Bonet durant la roda de presentació aquest divendres de la campanya publicitària de Nadal de la companyia.
100 anys de la primera ampolla Freixenet
L'anunci de la campanya d'aquestes Festes serà "molt especial", segons Bonet, perquè el 2014 se celebrarà el primer centenari de la sortida de la primera ampolla de cava de Freixenet. Per això, l'anunci reunirà cent bombolles que hagin aparegut en espots anteriors de la companyia. En aquest sentit, Bonet ha fet una crida a les bombolles participants en anuncis anteriors a què es posin en contacte amb Freixenet si volen aparèixer a l'anunci televisiu, que dirigirà la cineasta basca Icíar Bollaín.