Glovo Itàlia assoleix el lideratge del seu sector al sud del país | EP

Internacional

Glovo es consolida al sud d'Itàlia amb la compra de Socialfood

L'unicorn català esdevé la plataforma líder de les regions de Palermo i Catània amb 300 nous restaurants associats

Glovo ha tancat l'adquisició del 100% de la plataforma de repartiment Socialfood. L'empresa, fundada a Palermo i amb especial presència al sud d'Itàlia, compta amb més de 300 restaurants associats, i ha participat del gran creixement del delivery a la regió des de la seva creació l'any 2013.

Amb aquesta operació, Glovo Itàlia esdevé la plataforma líder del seu sector a les ciutats del sud del país. A més de les entregues de productes alimentaris, l'unicorn també pretén desenvolupar a la regió el model de Q-Commerce, l'adquisició i repartiment de qualsevol producte que es trobi a la mateixa ciutat, sigui mitjançant establiments associats o des dels magatzems de la mateixa empresa.

Segons la directora general de Glovo Itàlia, Elisa Pagliarani, l'adquisició "amplia significativament el nombre de restaurants amb què treballar a la zona". L'objectiu de l'empresa, en endavant, és "reforçar l'oferta a les ciutats on ja és present i proporcionar als usuaris de Socialfood els serveis que ofereix Glovo", conclou, tot destacant la feina de l'emergent italiana dins l'ecosistema de delivery de la regió.