Nude Café by GoodNews a Poblenou | Cedida

Empresa

GoodNews s'uneix a Nude Project per revolucionar el món de les cafeteries

Nude Café by GoodNews serà una convergència de les dues startups catalanes amb la cultura del cafè i la moda urbana

Les dues startups de moda catalanes GoodNews i Nude Project s'han unit per crear un nou concepte de Good Cafè: Nude Café by GoodNews. Una aposta que s'acosta a la convergència de la cultura del cafè i la moda urbana, que es trobarà a un espai innovador de 50 metres quadrats, ubicat a la planta baixa de les oficines centrals de Nude Project al carrer Pujades 81, al barri barceloní del Poblenou.

El local ha estat dissenyat per l'estudi d'arquitectura i interiorisme El Departament i adopta la paleta distintiva de marró xocolata característica de Nude Project, amb un toc retrofuturista, evocant un ambient "postapocalíptic de calidesa i comodita"t. Aquest nou establiment no sols oferirà la carta clàssica de GoodNews, sinó també una gamma de productes exclusius fruit de la col·laboració amb Nude Project.

Més info: Ser diferent, una nova estratègia de màrqueting

Entre ells, destaca el Nude Latte, una reinterpretació del cèlebre Cafè Latte amb un toc de xocolata. També s'introduiran cafès funcionals i vitamínics de GoodNews, juntament amb articles de marxandatge com ampolles d'aigua, samarretes i tot bags.

Nude Café by GoodNews s'acosta a la convergència de la cultura del cafè i la moda urbana

A més, al local es podrà adquirir un producte innovador en col·laboració amb Nude Project: el Hangover Kit, una combinació d'ingredients naturals com card marià i carxofa dissenyada per alleujar els efectes de la ressaca i eliminar toxines. Per a Jan Barthe, cofundador i CEO de GoodNews, "és tot un orgull que Good News passi a ser el cafè oficial de la marca preferida de la generació Z gràcies a aquesta nova obertura". Amb aquesta obertura, la companyia no només consolida la seva posició al món del cafè, sinó que també estableix un precedent per a futures incursions en el sector del luxe i col·laboracions amb firmes de diversos àmbits. Aquesta associació se suma a una llista de col·laboracions prèvies marques emergents, que inclou noms com Uniqlo, Asics i Valentino.

L'europeïtzació de GoodNews i el triomf del 'grab-go'

Un grup d'amics, un cafè, altaveus del bon rotllo i expansió internacional. Així es presentaven fa tres anys els fundadors de la startup catalana GoodNews amb "la revolució optimista dels quioscos catalans". Jan Barthe i quatre amics més -Fernando Conde, Alejandro Catasús, Ignacio Campos i Lucas Gispert- es van proposar modernitzar els quioscos de premsa tradicionals per convertir-los en protagonistes del concepte de grab-go (menjar per emportar d'una forma àgil) i vendre cafès a una generació millennial i zeta que buscaven un valor afegit. I, sembla que no els ha anat gens malament: el novembre van tancar una ronda d'inversió d'11 milions d'euros, compten amb tres verticals de model de negoci, més de 100 treballadors, 24 establiments i l'expansió els últims mesos a París amb més de 7 locals.

GoodNews va tancar una ronda d'inversió d'11 milions d'euros i compten amb tres verticals de model de negoci

Barthe explica a VIA Empresa que es troben en un moment "molt bo" de la companyia i que arran de la ronda d'inversió van optar per canviar el model que tenien previ d'acceleració i menys rendibilitat a l'actual, que busca la sostenibilitat i la rendibilitat. Per tant, tenen la previsió d'assolir els 15 establiments a la capital francesa, que "tracciona molt bé", i posteriorment esperen poder aterrar a Amsterdam el 2024 i més tard a Copenhague.