15
de Setembre
de
2014
Act.
15
de Setembre
de
2014
La multinacional catalana d'hemoderivats Grifols està bolcada a reforçar encara més la seva presència als països emergents i per això preveu obrir filials a l'Índia, Indonèsia i Taiwan, i també a Rússia i Turquia.
Millora dels països emergents
El 94% de la facturació d'aquest grup prové de l'estranger i els últims anys el pes dels anomenats països emergents ha augmentat de mica en mica, aportant durant el 2013 un total del 15,5% dels ingressos de la companyia.
Aquest creixement s'ha fet visible amb els beneficis aportats, que han passat dels 70,7 milions d'euros durant el 2006 als 426,2 milions d'euros de l'any passat, sis vegades més.
Àrees geogràfiques més importants
Segons les dades de l'empresa, Grifols ha augmentat el 2013 els seus ingressos a Orient Mitjà un 75%, a la Xina un 40%, al Brasil un 27%, a Turquia un 21% i en el conjunt de Llatinoamèrica un 22%.
Segons les àrees geogràfiques, Estats Units i el Canadà han sigut origen d'un 62,3% de les vendes, la Unió Europea ha generat un 20,8% dels ingressos i la resta del món ha suposat un 15,5%.
La directora de relacions amb els inversors de Grifols, Nuria Pascual, ha assegurat que els països emergents tindran un volum de vendes "molt semblant" al de la UE dins d'algun temps. Tot i això, una de les prioritats per a Grifols és Llatinoamèrica, la regió en la qual Grifols porta assentada més anys.
Durant l'any passat, Grifols ha guanyat 345,6 milions d'euros i en el primer semestre d'aquest any ja ha acumulat un benefici de 224,8 milions, un 23% més que en el mateix període del 2013.
Millora dels països emergents
El 94% de la facturació d'aquest grup prové de l'estranger i els últims anys el pes dels anomenats països emergents ha augmentat de mica en mica, aportant durant el 2013 un total del 15,5% dels ingressos de la companyia.
Aquest creixement s'ha fet visible amb els beneficis aportats, que han passat dels 70,7 milions d'euros durant el 2006 als 426,2 milions d'euros de l'any passat, sis vegades més.
Àrees geogràfiques més importants
Segons les dades de l'empresa, Grifols ha augmentat el 2013 els seus ingressos a Orient Mitjà un 75%, a la Xina un 40%, al Brasil un 27%, a Turquia un 21% i en el conjunt de Llatinoamèrica un 22%.
Segons les àrees geogràfiques, Estats Units i el Canadà han sigut origen d'un 62,3% de les vendes, la Unió Europea ha generat un 20,8% dels ingressos i la resta del món ha suposat un 15,5%.
La directora de relacions amb els inversors de Grifols, Nuria Pascual, ha assegurat que els països emergents tindran un volum de vendes "molt semblant" al de la UE dins d'algun temps. Tot i això, una de les prioritats per a Grifols és Llatinoamèrica, la regió en la qual Grifols porta assentada més anys.
Durant l'any passat, Grifols ha guanyat 345,6 milions d'euros i en el primer semestre d'aquest any ja ha acumulat un benefici de 224,8 milions, un 23% més que en el mateix període del 2013.