01
de Juliol
de
2013
Act.
01
de Juliol
de
2013
Grimaldi Lines té nova casa a Barcelona. La companyia naviliera inaugura aquest dilluns la seva nova terminal al Port de Barcelona, un espai ubicat al Moll Costa del Port del qual en té la concessió durant els propers 15 anys, prorrogables set anys i mig més.
La nova terminal de Grimaldi arriba amb una inversió de 20 milions d'euros. Una despesa que vertebra una infraestructura amb una superfície de 3.750 metres quadrats que inclou un edifici de tres plantes, una esplanada pavimentada i una passarel·la amb tres fingers de connexió entre la terminal i els atracaments. També compta amb 1.000 metres quadrats d'oficines, un 350 metres quadrats de locals comercials, un restaurant i una gran sala de conferències.
1.800 passatgers
La nova porta de Grimaldi a Barcelona pretén donar suport al servei de ferris de passatgers i mercaderies de la naviliera italiana. En aquest sentit, l'espai disposa d'una capacitat per a 1.800 passatgers d'embarcament i desembarcament.
La terminal ha de servir perquè Grimaldi reforci les seves connexions entre Barcelona, Itàlia i el nord d'Àfrica. Un dels objectius és millorar la comoditat dels viatgers que utilitzen rutes de 20 hores que uneixen la capital catalana amb Civitavecchia (Roma), Livorno (Florència), així com les que van a Porto Torres (Sardenya) i Tànger (Marroc).
La nova terminal de Grimaldi arriba amb una inversió de 20 milions d'euros. Una despesa que vertebra una infraestructura amb una superfície de 3.750 metres quadrats que inclou un edifici de tres plantes, una esplanada pavimentada i una passarel·la amb tres fingers de connexió entre la terminal i els atracaments. També compta amb 1.000 metres quadrats d'oficines, un 350 metres quadrats de locals comercials, un restaurant i una gran sala de conferències.
1.800 passatgers
La nova porta de Grimaldi a Barcelona pretén donar suport al servei de ferris de passatgers i mercaderies de la naviliera italiana. En aquest sentit, l'espai disposa d'una capacitat per a 1.800 passatgers d'embarcament i desembarcament.
La terminal ha de servir perquè Grimaldi reforci les seves connexions entre Barcelona, Itàlia i el nord d'Àfrica. Un dels objectius és millorar la comoditat dels viatgers que utilitzen rutes de 20 hores que uneixen la capital catalana amb Civitavecchia (Roma), Livorno (Florència), així com les que van a Porto Torres (Sardenya) i Tànger (Marroc).