La companyia alemanya Henkel, fabricadora de productes com Loctite, Vernel, Schwarzkopf o Pritt, ha obtingut un benefici net atribuït de 525 milions d'euros en el primer trimestre de l'any, la qual cosa representa una millora de l'11,7% respecte al mateix període de 2015, segons ha informat l'empresa.
Les vendes de Henkel entre gener i març han sumat un total de 4.456 milions d'euros, una xifra un 0,6% superior a la del mateix interval de l'any anterior, encara que en termes orgànics la facturació ha crescut un 4%.
En concret, els ingressos del negoci de neteja i llar han pujat un 2,7%, mentre la facturació del negoci de cures i bellesa han augmentat un 1,1%. Per la seva banda, el negoci d'adhesius ha facturat un 0,8% menys.
"Henkel ha tingut un bon començament d'any", ha destacat el conseller delegat de l'empresa, Hans Van Bylen, qui ha subratllat el "fort creixement orgànic" als mercats emergents.
"Per al conjunt de l'exercici 2016, esperem un creixement orgànic de les vendes d'entre el 2% i el 4%", ha afegit el màxim executiu de la companyia teutona.
Les vendes de Henkel entre gener i març han sumat un total de 4.456 milions d'euros, una xifra un 0,6% superior a la del mateix interval de l'any anterior, encara que en termes orgànics la facturació ha crescut un 4%.
En concret, els ingressos del negoci de neteja i llar han pujat un 2,7%, mentre la facturació del negoci de cures i bellesa han augmentat un 1,1%. Per la seva banda, el negoci d'adhesius ha facturat un 0,8% menys.
"Henkel ha tingut un bon començament d'any", ha destacat el conseller delegat de l'empresa, Hans Van Bylen, qui ha subratllat el "fort creixement orgànic" als mercats emergents.
"Per al conjunt de l'exercici 2016, esperem un creixement orgànic de les vendes d'entre el 2% i el 4%", ha afegit el màxim executiu de la companyia teutona.