Nou nom i nou logo. El grup alemany Henkell & Co. Sektkellerei passarà a denominar-se Henkell Freixenet a partir de dia 1 de gener. És un altre dels canvis que es van donant a conèixer des de la compra de la companyia de Sant Sadurní.
Henkell està decidida a liderar el sector dels vins escumosos a nivell mundial i a mantenir les vendes a 140 països tal com feia Freixenet. Les operacions conjuntes als Estats Units començaran com a "Freixenet Mionetto". Recordem que Mionetto és un dels prosecco més venuts al món i que precisament aquest any Freixenet ha començat a comercialitzar aquest tipus d'escumós a l'estat espanyol. Mentre al Regne Unit, el nom de l'empresa serà "Freixenet Copestick".
L'any 2017, les vendes del Grup Henkell & Co van arribar als 702 milions d'euros, mentre que Freixenet SA va generar 535 milions d'euros. Les dues empreses donen feina aproximadament a 4.000 persones a tot el món.