IMMOBILIARI
The Social Hub aposta per Barcelona amb una inversió de 60 MEUR
Situat al districte del 22@, l'espai combinarà hotel, residència i el coworking
The Social Hub, coneguda antigament com a The Student Hotel, aposta pel mercat estatal amb una inversió global de 380 milions d'euros, dels quals 60 aniran han anat destinats a la construcció d'un establiment a Barcelona. Situat al districte del 22@, l'espai s'inaugurarà l'1 de novembre i el seu ús serà compartit: hotel, espai de coworking amb 700 places, gimnàs, restaurant i residència d'estudiants.
A mitjà termini, la companyia holandesa no descarta ampliar la seva presència a la capital catalana amb l'obertura de més establiments. El passat mes d'agost, el fons d'inversió Patrizia va comprar dues residències propietat de The Student Hotel per 100 milions d'euros. En paral·lel, aquesta setmana, la Generalitat ha donat a conèixer que el turisme de negocis ha recuperat el 81% de la seva activitat prèvia a la pandèmia.
Actualment, The Social Hub té presència als Països Baixos, Alemanya, França, Itàlia i Espanya. En els pròxims anys, els plans de la firma impliquen obrir mercat a Portugal, Escòcia, Estats Units i la zona del continent asiàtic. El perfil de públic que utilitza els serveis dels establiments de The Social són estudiants, emprenedors i nòmades digitals.