• Empresa
  • La cadena de perfumeries Equivalenza aterra al Perú

La cadena de perfumeries Equivalenza aterra al Perú

L'empresa catalana, amb 600 establiments arreu del món, inaugurarà cinc noves botigues a Mèxic a la tardor

Una de les botigues de perfums
Una de les botigues de perfums
EFE
22 d'Agost de 2014
Act. 22 d'Agost de 2014
Nova expansió de la cadena de perfumeries. La firma Equivalenza ha desembarcat al Perú amb l'obertura dels primers quatre punts de venda al país, en què preveu ampliar la seva presència en els pròxims mesos. En els últims mesos el procés d'internacionalització de l'empresa està consolidant-se.

En la seva incursió al mercat mexicà, Equivalenza ha obert una botiga al Metro Real Plaza Primavera i ha posicionat tres punts de venda en els centres comercials de Mika, Mega Plaça i Canadà, a la ciutat de Lima. A més, després de l'estiu de 2014, Equivalenza té previst obrir altres cinc punts de venda en el metro de La Marina i en els centres comercials de Plaza San Miguel, Plaza Lima Sur, Aventura Plaza Bella Vista i Santa Anita.

Presència sud-americana
Amb el Perú, ja són quatre els països llatinoamericans en els quals és present la companyia, després de Mèxic, República Dominicana i Xile. "El concepte de productes d'alta perfumeria a preus assequibles està tenint una excel·lent acollida a Llatinoamèrica", explica la firma Equivalenza, que apunta que tan sols un any després que la filial americana obrís la seva seu a Mèxic DF, des d'on fabrica el producte i dirigeix l'expansió, la marca suma ja 35 establiments a la regió.

Equivalenza és una empresa catalana que va néixer l'any 2011 i que està especialitzada en perfums i aromes de marca blanca. Actualment compta amb més de 600 establiments a tot el món.