16
de Febrer
de
2016
Act.
16
de Febrer
de
2016
Lleida.net portarà al Mobile World Congress (MWC) la seva nova plataforma per a empreses Connectaclick, que combina seguretat i facilitat a l'hora de signar contractes a través d'Internet, ha explicat aquest dimarts en roda de premsa el fundador i conseller delegat de la companyia de certificació digital, Sisco Sapena.
El servei està disponible a través d'un paquet bàsic estandarditzat dirigit a les petites empreses, o amb solucions a mida per a les de més mida, especialment del sector financer-assegurador (fintech).
Per reforçar la seguretat en la contractació electrònica, Lleida.net també està treballant per integrar noves solucions com l'ús de firma digitalitzada o de tecnologia per veu.
Sapena ha defensat que contractar de manera electrònica aporta rapidesa i estalvi de costos de gestió per a les empreses, mentre que per al client evita desplaçaments.
Lleida.net tindrà un expositor doble al pavelló d'empreses d'aplicacions del MWC, i té previstes més de 70 reunions durant el congrés, al qual desplaçarà un equip de 25 persones de l'empresa.
Sapena ha explicat que el MWC és clau per a la companyia perquè allà es decideix al voltant del 40% de la seva facturació anual de manera directa o indirecta, amb un cost del 60% del seu pressupost de màrqueting –uns 150.000 euros-.
Noves adquisicions i expansió a Llatinoamèrica
La firma de Ponent està estudiant comprar empreses del sector, si bé Sapena no ha volgut donar més detalls sobre aquest punt. Des que va començar a cotitzar al Mercat Alternatiu Borsari (MAB) l'octubre del 2015, Lleida.net "ha guanyat moltíssima notorietat, la xifra de clients s'ha multiplicat per quatre", ha indicat el director executiu, qui preveu incrementar la facturació de cara el 2016.
Actualment la companyia presta serveis a 17 seus internacionals i la intenció és obrir-ne de noves properament a Llatinoamèrica, on els productes de Lleida.net "estan funcionant molt bé", diu Sapena. Amb oficina central a Lleida, l'empresa té presència a Madrid, Barcelona, Londres, Miami, Santiago de Xile, Sao Paulo, Santo Domingo, Cape Town, Montevideo, Panamá, Asunción, Andorra la Vella, Johannesburg, Brussel·les, Bogotà, Nova Delhi i Tòquio. La multinacional està ultimant els tràmits per obtenir la llicència per poder operar a Xile, República Dominicana i el Brasil.
La companyia ofereix serveis de notificació i contractació electrònica, Solucions SMS i verificació de dades (veu, SMS i correu electrònic). Del mig centenar de treballadors que hi ha a la multinacional, la gran majoria (una quarantena) estan a Lleida.
El servei està disponible a través d'un paquet bàsic estandarditzat dirigit a les petites empreses, o amb solucions a mida per a les de més mida, especialment del sector financer-assegurador (fintech).
Per reforçar la seguretat en la contractació electrònica, Lleida.net també està treballant per integrar noves solucions com l'ús de firma digitalitzada o de tecnologia per veu.
Sapena ha defensat que contractar de manera electrònica aporta rapidesa i estalvi de costos de gestió per a les empreses, mentre que per al client evita desplaçaments.
Lleida.net tindrà un expositor doble al pavelló d'empreses d'aplicacions del MWC, i té previstes més de 70 reunions durant el congrés, al qual desplaçarà un equip de 25 persones de l'empresa.
Sapena ha explicat que el MWC és clau per a la companyia perquè allà es decideix al voltant del 40% de la seva facturació anual de manera directa o indirecta, amb un cost del 60% del seu pressupost de màrqueting –uns 150.000 euros-.
Noves adquisicions i expansió a Llatinoamèrica
La firma de Ponent està estudiant comprar empreses del sector, si bé Sapena no ha volgut donar més detalls sobre aquest punt. Des que va començar a cotitzar al Mercat Alternatiu Borsari (MAB) l'octubre del 2015, Lleida.net "ha guanyat moltíssima notorietat, la xifra de clients s'ha multiplicat per quatre", ha indicat el director executiu, qui preveu incrementar la facturació de cara el 2016.
Actualment la companyia presta serveis a 17 seus internacionals i la intenció és obrir-ne de noves properament a Llatinoamèrica, on els productes de Lleida.net "estan funcionant molt bé", diu Sapena. Amb oficina central a Lleida, l'empresa té presència a Madrid, Barcelona, Londres, Miami, Santiago de Xile, Sao Paulo, Santo Domingo, Cape Town, Montevideo, Panamá, Asunción, Andorra la Vella, Johannesburg, Brussel·les, Bogotà, Nova Delhi i Tòquio. La multinacional està ultimant els tràmits per obtenir la llicència per poder operar a Xile, República Dominicana i el Brasil.
La companyia ofereix serveis de notificació i contractació electrònica, Solucions SMS i verificació de dades (veu, SMS i correu electrònic). Del mig centenar de treballadors que hi ha a la multinacional, la gran majoria (una quarantena) estan a Lleida.