Els AVEs de Renfe. | iStock

Mobilitat

"Sempre hi ha llum al final del túnel"

Renfe llançarà una segona campanya per homenatjar als "herois socials" d'aquesta crisi

"Sempre hi ha llum al final del túnel". En temps de coronavirus, Renfe ha volgut treure a relluir la seva visió més optimista en forma de dues campanyes publicitàries, la primera té llum pròpia i la segona vol homenatjar als herois socials d'aquesta crisi. L'objectiu és "traslladar un missatge d'esperança i suport emocional a la societat espanyola davant la crisi del coronavirus", segons ha informat la pròpia empresa.

"Traslladar un missatge d'esperança i suport emocional a la societat espanyola davant la crisi del coronavirus"

El primer espot dura 30 segons i narra com al llarg dels seus gairebé 80 anys d'història sempre ha apropat a persones i mercaderies a les seves destinacions. No obstant això, ara és un moment crític i és per això que "en temps difícils, cal no oblidar que sempre hi ha llum al final de cada túnel i que units se superarà aquesta situació".

El segon espot tindrà el mateix lema. Però, el protagonista serà diferent i és que Renfe també realitzarà un reconeixement i traslladarà un missatge de suport i reconeixement als "herois socials" d'aquesta crisi. I qui són aquests herois? Personal sanitari, transportistes, maquinistes, caixers de supermercats o Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat, entre d'altres.

Paral·lelament, Renfe llançarà en els propers dies una pàgina web on s'oferirà una plataforma "d'entreteniment i notícies d'actualitat únicament positives" sobre la situació que atravessa el país en plena crisi sanitària del coronavirus.